gallup: oletko pettänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole. Minulla on tästä asiasta vahva periaate. Jos vieraisiin tekee mieli, silloin on parasta erota. Ei ole kiva loukata toista, eikä siitä tulisi itsellekään ylpeä olo.

Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Olen ja tunnustin itse koska en pysty salailemaan asioita, mutta ero ei johtunut pettämisestä vaan ihan muista perustavalaatuisemmista syistä. Suhde oli ollut jo vuosia kuollut kun pettäminen tapahtui.

Mäkään en pystynyt salaamaan. Itkun kanssa kerroin, mitä oli tullut tehtyä. Oma moka oli tottakai, mutta sellasen tunnemyrskyn aiheutti, etten olis kyl "leikkiin ryhtyny", jos olisin tienny.

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

free-hello-kitty-smileys-631.gif

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Olen ja tunnustin itse koska en pysty salailemaan asioita, mutta ero ei johtunut pettämisestä vaan ihan muista perustavalaatuisemmista syistä. Suhde oli ollut jo vuosia kuollut kun pettäminen tapahtui.

Mäkään en pystynyt salaamaan. Itkun kanssa kerroin, mitä oli tullut tehtyä. Oma moka oli tottakai, mutta sellasen tunnemyrskyn aiheutti, etten olis kyl "leikkiin ryhtyny", jos olisin tienny.

Minulla oli vähän sellainen turhautunut olo ollut jo vuosia että koin eläväni käytännössä yksin lasten kanssa ja miehellä ei ollut haluakaan muuttaa asioita toiseen suuntaan joten ero oli ainoa ratkaisu kun mies koki ettei voinut tarjota minulle asioita joita kaipasin. Kaiken suhteen elämä oli sekavaa ja ristiriitaista ja vastaan sattui sitten mies johon hetkellisesti ihastuin ja hän myös minuun kun koki olleensa kanssani samanlaisessa elämäntilanteessa. Nyttemmin kaduttaa sekin juttu kun sain selville että sekin mies valehteli monessa asiassa ja halusi vain sitä yhtä asiaa.

Tuota pettämistä ei olisi varmasti tapahtunut jos en olisi ollut ihastunut ko. mieheen. Pelkkään irtoseksiin en todellakaan kykene. Olen siihen liian tunteellinen, joten sellainen satunnainen pettäminen seksin vuoksi ei minulta onnistu.

Alkuperäinen kirjoittaja eppu epäusko:

Kaikkien muiden kielteisesti vastanneiden ei-vastaukset uskot, mutta et minun? :whistle:

No kunhan vitsailin. Aika moni ei kuitenkaan uskalla kertoa totuutta mustana...

Täällä ei ole mihinkään kysymykseen vastauspakkoa, ei mustana eikä harmaana! Jos olisin pettänyt ja haluaisin salata, en vastaisi mitään!

Kaikkien muiden kielteisesti vastanneiden ei-vastaukset uskot, mutta et minun? :whistle:

Täällä ei ole mihinkään kysymykseen vastauspakkoa, ei mustana eikä harmaana! Jos olisin pettänyt ja haluaisin salata, en vastaisi mitään!

Sulla on perskärpänen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sulla on perskärpänen...

No kiva! En ole koskaan yhtäkään perskärpästä ennen huomannutkaan! =)

Entä jos mä oon kissa, joka pyydystää ja syö kärpäsiä? :o

Yhteistyössä