Höh..... painaisin "tykkää" nappia jos sellainen olisi1. Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa?
2. Kauan olette olleet yhdessä?
3. Jos et ole onnellinen miksi olet jäänyt suhteeseen?
4. Oletko pettäny miestäsi?
5. Bonus - kerro vielä jotain
1. Olen
2. hetkinen.... neljä vuotta, en oikein tiä mistä lähtisin laskemaan
3. -
4. En
5. Kaikkien kauheuksien jälkeen mitä ex mulle teki, olen ihan vilpittömästi onnellinen miehen kans joka kunnioittaa minua, rakastaa minua, ei pahoinpitele eikä hauku, pitää minua tasavertasena kumppanina ja pittää minusta huolta. Samallalailla yritän kohdella omaa miestä.
Sen suudelmat saa minun jalat vieläki vapisemmaan ja pelkästään sen näkeminen saa minun vattanpohjan kutkuttaan, erillä ollessa ikävä on suunnaton.
Se on vain niin helvetin helppo sanoa kun on itse onnellisessa parisuhteessa.5. Uskon että onni parisuhteessa on vähän kuin onni muussakin elämässä - valinnainen asia.
Me emme voi valita kaikkea mitä meidän elämässämme tapahtuu, mutta voimme valita sen, mitä sallimme tapahtumien itsellemme tehdä. Esimerkiksi läheisiä voi kuolla, talous voi kaatua jne. mutta se nouseeko ihminen surun jälkeen uudelleen jaloilleen kohti valoa vai käpristyykö hän katkeruuteen, on aina oma valinta.
Parisuhteessa ihminen voi luoda ongelmia; voi ruokkia epävarmuutta, jättää suhteen hoitamatta kuvitellen että sen pitäisi hoitua itsestään, voi etsiä parisuhdemallia roskaromantiikasta ja sitten kärvistellä kun elämä onkin muuta - tai sitten voi sitoutua kumppaniinsa, tehdä yhdessä töitä suhteen eteen ja tietoisesti valita onnen.