Gallup: Oletko mustasukkainen?

• Viestiketjun aloittaja Asteikko
  • Ensimmäinen viesti
Miehestäni ehkä jotain 2-3 luokkaa; tarvittaessa pitäisin vähän omastani kiinni, mutten todellakaan itke itseäni iltaisin uneen siksi, että miehellä on naispuolisia työkamuja, ja siksi että hän on Facebookissa.

Sellaista tervettä mustasukkaisuutta, sanoisin :)

ssss
1-2, en ymmärrä mustasukkaisuutta :D jos mies oikeasti tekee jotain että on aihetta olla, niin miksi olla sellaisen miehen kanssa? ja jos mies oikeasti vaikkapa löytää jonkun paremman niin ei sitten ollut minulle se oikea ja hyvä että selvisi?

• Tykkää
Reactions: Anatolia
"vieras"
Mietin kans et miten se määritellään. En saa raivokohtauksia, en estä miestä menemästä omiin menoihinsa, en kuulustele miestä enkä tutki sen tavaroita.Miehellä saa olla kavereita, myös naispuolisia, ja omia harrastuksia. Mutta sanoisin silti et lähellä 10 olen. Eli olen tosi mustasukkainen, mutta osaan käsitellä tunnetta siten, ettei se vaikuta omaan tai toisen elämään useinkaan.

tissis
Melko nollassa menee. Jos tietäisin mieheni olevan ihastunut johonkuhun, ei haittaisi, mutta tietysti jos pettäisi, pitäisin sitä petoksena ja käyttäytyisin sen mukaan.

Ihmeellinen ajatus, että joku on mustasukkaisempi kavereista/ystävistä kuin miehestä. Itse en osaa olla mustasukkainen muista kuin miehestäni, ja hänestä tuo lukema voisi olla 4-6 tilanteesta riippuen. Ja tämä on tunne joka ei perustu järkeen, tiedän että voin luottaa mieheen. Mutta hänellä on yksi innokas ihailija, joka saa välillä sappeni kiehumaan. :kieh:

Beep
Hmmm.... olen luonteeltani kyllä mustasukkainen mutta se tulee esiin silloin kun ei ole ihmiseen sellaista henkistä yhteyttä joka mulla on lähes aina vaatimuksena täydelliseen luottamukseen ja kun sellainen on, en ole kovinkaan mustasukkainen silloin.

Mutta kokemusta on myös hillittömästä mustasukkaisuudesta ja jälkikäteen mietittynä se oli kyllä ihan aiheellistakin.

Numeroita on siis vaikea sanoa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
sörö
0 en ole yhtään mustis. Mutta joskus ärsyttää jos joku tulee miestä iskemään hyvin agressiivisesti. Muttei silloinkaan ole mustasukkaisuutta vaan tosiaan ärsyyntymistä.
Mä varmaan vaa nauraisin tossa tilanteessa ja sanoisin; "Siinähän yrität iskeä" :D

Mustasukkaisuus on miestä kohtaan 0-1, mutta joskus oon kyl mustis tietyille frendeille siis sellasis tilanteis, mis niil ei tunnu olevan mulle aikaa, mut muille frendeille kylläkin on niin sit varmaan 3-4.

En oo kovin mustasukkainen miehestä, pystyn luottamaan mieheen, ehkä 3 tai 4 olis oikee. Ehkä olin enemmän mustis alussa.
Ystävistä en oo mustis.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä