gallup: nyt kaikki uskaltaa vastata!! vaikka sitten nimettömänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
onko sinun mielestäsi miehesi sisko kauniimpi kuin sinä ja oletko siitä kateellinen?

yritätkö välillä olla kuin se sisko tai tehdä jotain samalla tavalla?

oletko kenties joskus haluton edes näkemään siskoa koska hän on kauniimpi ja koet sen takia olosi epävarmaski?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
onko sinun mielestäsi miehesi sisko kauniimpi kuin sinä ja oletko siitä kateellinen?

yritätkö välillä olla kuin se sisko tai tehdä jotain samalla tavalla?

oletko kenties joskus haluton edes näkemään siskoa koska hän on kauniimpi ja koet sen takia olosi epävarmaski?

Kyllä.
En.
Kyllä

miehen siskoista kumpikaan ei todellakaan ole kauniimpia kun minä.
toinen aivan liian ylipainoinen mihen näköinen ja toinen normaalipainoinen ihan hiirulaisen näköinen vinohammas.

Hän on kyllä kauniimpi kuin minä, on pieni ja siro. Ja suvun kaunis nenä hänellä. Asumme kaukana toisistamme, emme tapaa usein. En koita tehdä asioita kuten hän, hänen elämänsä on aika erilaista kuin minun. =)

Miehelläni on kolme siskoa, joista yksi on todella kaunis, muut taviksia ihan miellyttävän näköisiä.Kauniille siskolle en tosiaankaan ole kateellinen, vaan ihailen häntä =)
Erittäin hassu ajatus edes :D

Miehellä on neljä siskoa. Nättejä kaikki, ihan erinäköisiä kuin minä. En oo kateellinen, enkä yritä olla kuten he (he ovat keskenään niin erilaisia, että olisi täysin mahdotontakin matkia kaikkia). Ja tapaisin miehen siskoja mielelläni, mutta asuvat eri maassa.

ja siis mieheni sisko on kaunis ja välillä oma olo on nuhrunen ku se sisko on AINA niin huoliteltu. oli sitten lenkillä tai kaupassa tai ihan vaan meillä käymässä. siks vaan kyselen :D

On kaunis. Jos oikein vertailee, varmaan kauniimpi kuin minä ;) On mulla hiukan huono itsetunto, mutta en silti ole koskaan vertaillut. Tapaan mielelläni, mukava ihminen. Mulla on ihanampi mies :D :D

ei mullakaan ongelmaa ole siskon kanssa, jos nyt joillekin jäi sellanen tunne. no ehkä varmaan vähän jäikin ku tällasia kyselen mut tulipahan vaan mieleen kysellä :D mut kaveristani tämä ehkä kaikenkaikkiaan lähti liikkeelle, koska hän koittaa matkia miehensä siskoa siinä missä vaan pystyy. mä en koita matkia, mut niinku sanoin, kaunis on :) mut nii oon mäki :D

Yhteistyössä