vieras
13v olin, parhaan kaverini kanssa kahdestaan oltiin hänen kotonaan. Ei tapahtunu kauheita, huono olo tuli kummallekin.
Ensimmäistä lastani vasta odotan, mutta TOIVON ettei sekoiltas ton viinan kanssa vielä 13 veenä. Tiedän, etten pysty sitä kuitenkaan estämään (ainakaan omat vanhemmat ei pystynyt, vaikka tiukkia olivat). Mietitään sitten mitä tehrään kun sen aika tulee..johan on nuorena täällä läträtty viinan kanssa : / huh huh.. ite en oo tähänpäivään mennessä ollut kertaakaan edes humalassa saatika sitten kännissä.. vaikka muutamia on tullut kerralla nautittua. Ekan kerran varmaan vasta 19-20v. Mites meinaatte omien lastenne kanssa toimia?! Saavatko hekin nautiskella ja pitää hauskaa viinan kanssa 13v:nä??
Ei kait meidänkään vanhemmat meille niitä juomia tuonut, heidän tietämättään sitä tuli tehtyä. Mä ainakin olisin saanut tietää jos mun vanhemmat olis saaneet tietää mun humaltumisista. Meillä ei hyssytelty asioita vaan arestia ja tukkapöllyä tuli jos jotain luvatonta tuli tehtyä ja he tiesivät. Mä olen kuitenkin ihan normaalin kasvatuksen saanut ja tiukkaa kuria ollut. Niin oli ystäväpiirissä papin lapsia kuin tehtaan johtajien lapsia, kaikki ihan normaaleista perheistä ja silti me kokeiltiin rajoja ja kaikkea kiellettyä. mä olen sitä mieltä että vaikka sitä kuinka yrittää suojella lapsia ja haluaa uskoa niistä vaan sitä parasta, niin takana on paljon sellaista mitä vanhemmat eivät tiedä eivätkä koskaan tule tietämäänkään.johan on nuorena täällä läträtty viinan kanssa : / huh huh.. ite en oo tähänpäivään mennessä ollut kertaakaan edes humalassa saatika sitten kännissä.. vaikka muutamia on tullut kerralla nautittua. Ekan kerran varmaan vasta 19-20v. Mites meinaatte omien lastenne kanssa toimia?! Saavatko hekin nautiskella ja pitää hauskaa viinan kanssa 13v:nä??