Gallup: Millainen on mielestäsi yhden lapsen äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhden äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja yhden äiti;24417557:
Jännä juttu yleensä sanotaan että yhden äiti on urasuuntautunut entä jos ei ole mitään uraa,

Niin, ihan kuin elämässä olis vain kaksi vaihtoehtoa, ura tai perhe ja ne vaihtoehdot olisivat toisensa poissulkevia, jokotai.

Ja tuohon itsekkyysjuttuun. Ei kai kukaan enää, Suomessa ainakaan hanki lapsia velvollisuudesta tuottaa veronmaksajia tms. Ihmislaji kun ei ole kuolemassa sukupuuttoon, (ainakaan alhaisen syntyvyyden vuoksi). Että lapsia hankkikoot vain ne, jotka sitä todella haluavat :D

musta tuntuu että monet pitää yhden lapsen perheita urakeskeisinä ja lasta sitten hemmoteltuna..ja että lapsi on tehty vaan sen takia kun muillakin..meilläkin vain yksi lapsi mutta se johtuu siitä ettei saada enempää vaikka kuinka haluttaisiin.

hei! olen äitiyslomalla ( perheen kolma lapsi) ja taas jonkin verran pyörinyt äitikerhoissa... olen huomannut että yhden lapsen äidit eivät osaa puhua muusta kuin lapsestaan, kaikki lapsen pienetkin jutut hehkutetaan ja isommat ( yli 2v ) lapset on heille kauhistus kun saattavat leikiessään astua vaikka oman palleron päälle... no, yritän ajatella että varmaan yhtä itsekäs ja oman lapsen napaan tuijottaja olin itsekkin esikoisen kanssa...

Yhteistyössä