GALLUP : Mikä kirja sinulla juuri nyt kesken?

• Viestiketjun aloittaja "Oops"
  • Ensimmäinen viesti
Justiin sain luettua jälleen kerran Harry Potterin Kuoleman Varjelukset, vähän niinkuin alustukseksi elokuvaa varten. Bite to Remember Lynsay Sandsilta tais olla sitä ennen... Nyt odottelen seuraavaa väliä tarttua kirjaan. Maaliskuuta odottelen myös vesi kielellä, silloin tulee J.R. Wardin yhdeksäs Black Dagger Brotherhood kirja Paynestä.:p

mlps
Heikki Turusen Tulilintu ja Hämärätunnin tarinoita + Patricia Cornwellin Silminnäkijä (?) ovat kesken. Ja Kouvolan veripellot kesken myös (tosin voi kestää vuosia saada luetuksi). Viimeksi sain lopeteltua Seija Vilenin Mangopuun alla. Jonossa on Maeve Binchyn teos, mutta nimeä en muista.

"vieras"
[QUOTE="vieras";22381302]Luen just kirjaa Enkelipeli

Aivan törkeän hyvä, suosittelen!!!!! Sitä ei meinaa malttaa lopettaa.[/QUOTE]
Maltoin lopettaa muutaman sivun jälkeen.

"Satunnainen vierailija"
Minä luen Raamatun aina odotusaikana. 9 kuukaudelle jaettuna menee - pikkupalasina. (Vikoilla kerroilla olen tosin surutta hypännyt sukulistojen yms yli.) Kahta kertaa ei vielä ole ollut sama teos eli eri asiat nousevat päällimmäisiksi eri elämänvaiheissa.

Ja itsellä nyt kesken:

Työpöydällä: Katseen rajat - taidehistorian metodologiaa sekä Richard King: Indian philosophy: an introduction to Hindu and Buddhist thought ja jossain tuolla paperikasojen alla vanhoja Eeva Kilven runoteoksia; Laulu rakkaudesta ja Kiitos eilisestä.
Animalian pölli eilen naapurikaivoskuilun orjatoveri.

Yöpöydällä: Giovanni Guareshi: Pakinoijan perhe-elämää tms (En ole varma muistanko nimen oikein) sekä Jyränki&Kalha: Tapaus neitsythuorakirkko.
Minä olen yrittänyt metsästää tuloksetta tuota blogissasi mainittua Leo Vilenin kirjaa.

Kesken on Sofi Oksasen Puhdistus, Helvi Hämäläisen Kadotettu Puutarha ja Amsterdamin matkaopas. :D Kesken on myös muutama opiskeluun liittyvä maailmanpolitiikka -aiheinen kirja. Lukua odottaa mm. Virpi Hämeen-Anttila, Kjell Westö, Jung Chang... Hyllyt ovat pullollaan lukemattomia kirjoja...

Yhteistyössä