gallup: MIEHESI INHOTTAVIN/ ÄRSYTTÄVIN TAPA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PulttiBois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mies on sekä sopeutuvainen että hyvin oppivainen joten ei sillä ole ärsyttäviä tapoja enää kun olen sen hyvin kouluttanut. :D Ja ne loput mitä on jäänyt, ne annan anteeksi ja katson sormieni läpi. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 19:21 PulttiBois kirjoitti:
Eli mikä miehesi tapa ärsyttää eniten sinua? :kieh:

meillä ehdottomasti se että miehellä jää kaapinovet auki ja tavarat levälleen!!! :headwall:

:wave: Täällä kans samanlainen mies, jos mies laittaa ruokaa, niin keittiössä ei ole yhtään kaapinovea kiinni ja vaatteet yleensä tipahtaa keittiön lattialle...sitten kysellään seuraavana päivänä että kuka mun vaatteet on hukannu kun eilen ne tähän lattialle jätin :headwall:

Varmaan se, että tekee asiat ikäänkuin puolitiehen. Sanoo ruuan jälkeen siivoavansa keittiön ja osan tehnytkin mutta pöytä täynnä leivänmuruja ja lasinjälkiä ja kahvinkeitin levällään putsaamatta ja muita pikkuasioita jättänyt tekemättä. Noin esimerkkinä vaan.

Se jättää lasin leikkuulaudalle.

Ja joskus avaimet!

Ja kaappien ovet on keittiössä auki, et saa varoa silmäkulmiaan.

Valot jätetään päälle ja ulko-ovet lukitsematta ja välillä myös AUTO! \|O :snotty: :headwall:

Selitys, muutti suoraan äitinsä helmoista MUN luokse... :D :snotty:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 19:23 Kotilehmä kirjoitti:

:wave: Täällä kans samanlainen mies, jos mies laittaa ruokaa, niin keittiössä ei ole yhtään kaapinovea kiinni ja vaatteet yleensä tipahtaa keittiön lattialle...sitten kysellään seuraavana päivänä että kuka mun vaatteet on hukannu kun eilen ne tähän lattialle jätin :headwall:

[/quote]

:laugh: :kieh:
meillä kanssa kysyy minne viety, tosin paikkaa ei muistaisi jos kysyisin mihin jätti ne pyörimään :kieh:

tiskirätin huuhtelamatta jättäminen
pesee pyyhkeet samassa kuin vaatteet,laittaa mun rintsikat kuivausrumpuun
huolimaton wc:n peseminen

niin ja viikkaa paidat väärin laittaa hiat eritavalla kuin minä ja sitten niitä korjailen ennen kaappiin laittoa

haistelee sukkiaan aina työpäivän jälkeen,vaik ne kyl tasan tarkkaan haisee joka kerta.istuu vessassa 2 hädällä,ovi sepposen selällään,pyyhkästen ja välillä tuijottaen vessapapruu :kieh: :kieh:

Kun se kirkkain silmin väittää kuuntelevansa mitä sanon, mutta ei koskaan muista mistä on puhuttu :kieh: Eniten se ketuttaa silloin kun on puhuttu jostain tärkeästä lapsiin liittyvästä asiasta, ja ukko tekee päinvastoin kun on sovittu :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 19:24 Mahoton kirjoitti:
Liika siisteys B). :)

tota vois lainailla...
toinen on et puhuu joskus niin hiljasella äänellä toisesta huoneesta ja varsinkin sillon kun toinen pienistä on sylissä ja huutaa, sitte mies ihmettelee ku oon ihan käärmeissäni ku tuhanne kertaa kysyny HÄ??? :kieh: :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 19:32 esteri kirjoitti:
haistelee sukkiaan aina työpäivän jälkeen,vaik ne kyl tasan tarkkaan haisee joka kerta.istuu vessassa 2 hädällä,ovi sepposen selällään,pyyhkästen ja välillä tuijottaen vessapapruu :kieh: :kieh:

moi :wave:

Edelleenkin meillä on sama mies :D samaa tekee :headwall:

+ jättää kaapin ovet auki (myös jääkappin), tiskirätin heittää mytyssä kuivumaan, laittaa astiat koneeseen ihan miten sun sattuu ja inttää että varmasti ei enempää mahu ja heti pitää pestä (tyyliin 3 lusikkaa, 3 lautasta, pari muovi astiaa ja kattila, sitten minä meen jos jaksan, ja järjestän tiskikoneen uudelleen ja jää uusien astioiden jälkeen vielä tilaakin)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 19:42 pelottava pontso kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 19:32 esteri kirjoitti:

moi :wave:

Edelleenkin meillä on sama mies :D samaa tekee :headwall:

+ jättää kaapin ovet auki (myös jääkappin), tiskirätin heittää mytyssä kuivumaan, laittaa astiat koneeseen ihan miten sun sattuu ja inttää että varmasti ei enempää mahu ja heti pitää pestä (tyyliin 3 lusikkaa, 3 lautasta, pari muovi astiaa ja kattila, sitten minä meen jos jaksan, ja järjestän tiskikoneen uudelleen ja jää uusien astioiden jälkeen vielä tilaakin)
hitsit unohin ton tiskirätin :D

Yhteistyössä