Gallup liittyen valokuviin (miehen exästä)!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miltä tuntuisi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miltä tuntuisi?

Vieras
Mitä ajattelisit jos olisit muuttanut yhteen miehen kanssa ja mies pitäisi edelleen tietokoneen näytöllä hänen ja exänsä hääkuvan (ei siis taustakuvana vaan sellaisena pienenä kuvakkeena, josta sen voi klikata isommaksi)?
Entä oisko ok, että kirjahyllyssä edelleen hääkakun koristeet, mies ja vaimo-mukit jne?
Kiitän kommenteista.

Eli siis nainen jätti miehen? Mikä oli eron syy? Kuulostaisi siltä, että erosta hyvin vähän aikaa ja kaipaa vaimoaan joka ollut aktiivisempi eroon. Ei ole päässyt yli. Ehkä kannattaisi jarrutella hieman suhteessa.

Nainen jätti miehen 11 kk sitten ja itse olen asunut miehen luona nyt kaksi kuukautta, silti valokuvat yms vaan paikallaan. Aika loukkaavalta tuntuu...
Sanoo kyllä, että ei halua enää muistella sitä ihmistä, mutta miksi sitten näin?

Hoksaako miehet niin tommosia juttuja?
Kun jos ne kuvat/tavarat tavallaan on aina ollut esillä, ei niitä välttämättä enää "huomaa".

Esim. meillä on ollut eräs mulle tärkeä koriste-esine olkkarissa hyllyllä jo kohta 7 vuotta. Mies huomasi sen pari viikkoa sitten :D "mistä tämmösen oot ostanut, aika nätti".. Ei uskonut kun kerroin, että se on ollut siinä jo vuosia.

Että jospa ihan kysyisit siltä mieheltä, että mikä on kuvien ja tavaroiden tuleva kohtalo.

Aika hätäisesti miehen luo muutit. Kun on jätetty niin surutyö tekemättä. UUsi suhdekin vielä. Voithan kysyä miksi kuva on koneella ja miksi ihmeessä kakkukoristeet on kirjahyllyssä?!

Kysyppä herralta, voisiko ne siirtää pois uusien muistojen tieltä. Ei välttämättä ole itse huomannut tai ymmärtänyt esineiden vielä olevan siinä. Kuuluvat tavallaan kalustoon.

Ajattelisin, että mies ei osaa poistaa tietokoneelta sitä pikkukuvaa minkä saa suuremmaksi klikattua. Ja ajattelisin, että kakkukoristeet on hänen mielestä kiva koriste sisustuksessa ja mukit tosi käytännölliset jos tulee vieraita (ja jos mukeissa lukee vaan "mies" ja "vaimo" ilman nimiä/kuvia, ajattelisin että mies ajattelee että nehän käyvät nyt hyvin miehelle ja uudelle naisystävälle).

[QUOTE="Murri";30316434]Kysyppä herralta, voisiko ne siirtää pois uusien muistojen tieltä. Ei välttämättä ole itse huomannut tai ymmärtänyt esineiden vielä olevan siinä. Kuuluvat tavallaan kalustoon.[/QUOTE]

Ois aika noloa mennä toisen elämää ohjailemaan. Miehellä on ollut puoliso, ja uusi nainen on vasta uusi. Ei pidä mennä kenenkään kanssa yhteen noin nopeasti, jos ei kestä toisen olevan vielä kiinni muistoissa. Ja tavallaan se on luonnollista, että eronnut on koko loppuelämänsä kiinni muistoissa.

Ois aika noloa mennä toisen elämää ohjailemaan. Miehellä on ollut puoliso, ja uusi nainen on vasta uusi. Ei pidä mennä kenenkään kanssa yhteen noin nopeasti, jos ei kestä toisen olevan vielä kiinni muistoissa. Ja tavallaan se on luonnollista, että eronnut on koko loppuelämänsä kiinni muistoissa.

Täyttä potaskaa. Ei kaikki jää exiinsä ja menneisyyteensä roikkumaan.

Jos mies ei ole mikään sisustusihiminen, niin tuskin edes muistaa mukien ja muun hääkrääsän olemassaoloa. Ei ehkä kannata tehdä asiasta suurempaa ongelmaa, vaan pikku hiljaa somistelette kämppää uuteen uskoon. Kai nyt sinullakin on roinaa, jota tahdot laitella esille?

Yhteistyössä