Gallup: kun hoidat sairasta lasta niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja töissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

töissä

Vieras
...

1a) jäätkö heti sille kolmelle päivälle suoraan pois töistä (jos sen saat) vai

1b) ilmoitat että olet yhden tai kaksi pois ja menet heti jos lapsi tervehtyy jo ENNEN että se 3 pvää tulee täyteen

JA

Onko esimies koskaan soitellut perään että sinun tarvitsisi tulla esim iltaan kun miehesi päästää sinut lähtemään ja tulee läpystä hoitamaan lasta

2A) kyllä

2B) ei

Päivä kerrallaan ja yleensä miehen kanssa vuorotellen työtilanteiden mukaan. Lisäksi miehen on mahdollista tehdä etänä hommia, niin voi nyt jo isompien lasten kanssa olla melkein täydellä teholla töissä.

1) B. Jään yhdeksi päiväksi, jos isovanhemmat eivät pääse hoitamaan lasta. Yleensä toisena päivänä jo tarvittaessa pääsevät. Lisäksi teen etänä töitä niin paljon kuin mahdollista.

2) En tee vuorotyötä eikä ole miestä.

Ömm.. No siis päivä kerrallaan tai sitten järkkäillään miehen kanssa duunit limittäin. Saatan myös pitää etäpäivän jos on paljon toimistohommaa.

Ja siis ei soitella perään. Paitsi jos tietää että olen töissä. Tai jos olen sanonut että olen joka tapauksessa puhelimen päässä. Meillä ei ole mitään "työvuoroja" joihin pitäisi tulla.

1 b / päivä kerrallaan mennään riippuen vähän siitäkin onko sairastuminen tapahtunut viikonlopun aikana vai ei.

2 a valitettavasti joskus on näinkin käynyt, lähinnä kuitenkin niin, että seuraavaksi päiväksi olisi hyvä tulla. näin käy välillä myös silloin, kun itse olen sairaana.

Olen ny vissiin tyhmä, mutta mille SILLE kolmelle päivälle? Oma ilmotus vai? Päivä kerrallaan yleensä mennään, terkkari kirjottaa minkä verran kattoo et tarvii olla pois.

Ja kyllä mun pitää lähteä iltavuoroon, jos niin on työvuorolistaan merkattu, silloin kun mies tulee aamuvuorosta kotiin. Ja ihan anaalista se.

Yhteistyössä