Gallup: Kumpi on pahempi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26580562]a!!! hyi.. vaikka onhan tuo b:kin hyi, mut silti se tuntuu normimmalta[/QUOTE]

Eiks a ole laillista ja b laitonta? Vai onko molemmat laitonta?

[QUOTE="yksi";26580544]Näin miehenä pidin b vaihtoehtoa pahempana. Varmaan siksi että siinä mies on enempi syyllinen.[/QUOTE]

Mies minäkin, mutta kyllä a on pahempi !
TOSIN, totuuden nimissä: jos 21v. minun 14v. tyttöäni panisi, kyllä turpaan tulisi, niin että tukka lähtee!

Tjaah,, Riippuu mistä roikkuu. Itse menetin neitsyyteni 13-vuotiaana 18-vuotiaalle, ihan omasta halustani,.. Että toi b ei niin sairaalta kuulosta omalla kohallani.
A-vaihtoehto taas, .. No, sairasta, vaikka mitenpäin vääntäs.

[QUOTE="vieras";26580593]Eiks a ole laillista ja b laitonta? Vai onko molemmat laitonta?[/QUOTE]

Mun mielestä molemmat laittomia. Vai onko sukurutsaaminen laitonta?? Molemmat kamalia, mutta tässä maailmassa jossa nykyään eletään a. pahempi.

[QUOTE="vieras";26580425]a. 20-vuotias mies vehtailee äitinsa kanssa
vai
b. 21-vuotias mies harrastaa seksiä 14-vuotiaan tytön kanssa[/QUOTE]

Mitäs jos 21 vuotias vaihdetaan 31 vuotiaaseen?

[QUOTE="öööö";26580621]Mun mielestä molemmat laittomia. Vai onko sukurutsaaminen laitonta?? Molemmat kamalia, mutta tässä maailmassa jossa nykyään eletään a. pahempi.[/QUOTE]

Wikipedia:
"Rikoslaissa on määritetty rangaistavaksi sukupuoliyhteys lähisukulaisten kesken. Lähisukulaisina pidetään suoraan etenevässä tai takenevassa polvessa olevia henkilöitä ja sisaruksia. Puolisisaruksia ei pidetä tässä yhteydessä lähisukulaisina."

Vain puolisisaruksen kanssa saa lainmukaan rustailla. Ruotsissa saa mennä naimisiinkin.

Yhteistyössä