Gallup: kumpi on pahempi, ummetus vai ripuli?

• Viestiketjun aloittaja "Lilli"
  • Ensimmäinen viesti
"Lilli"
itse olen ehdottomasti ummetuksen kannalla. ja nimenomaan sellaisen ummetuksen, että väännät naama irveessä ja persus verta vuotaen jotain joka tuntuu siirapin ja pienten kivien sekoitukselta.. ponnistat naama punaisena varmana että sinulta repeää joko peräaukko tai verisuoni päästä ellet saa sydäriä ensin, lopulta päädyt auttamaan ensin paperiin käärityin sormin ja sitten lusikalla..
hiki virtaa, paska haisee, perhe koputtelee ovella ja yrität vuoróin ponnistamalla,
vuoroin kaivamalla saada suolta tyhjäksi. lopulta kun viimein onnistut, perseesi on kipeä päivätolkulla ja pesemisestä huolimatta sormesi haisevat viikon paskalta..

apteekista
[QUOTE="Lilli";27034212]itse olen ehdottomasti ummetuksen kannalla. ja nimenomaan sellaisen ummetuksen, että väännät naama irveessä ja persus verta vuotaen jotain joka tuntuu siirapin ja pienten kivien sekoitukselta.. ponnistat naama punaisena varmana että sinulta repeää joko peräaukko tai verisuoni päästä ellet saa sydäriä ensin, lopulta päädyt auttamaan ensin paperiin käärityin sormin ja sitten lusikalla..
hiki virtaa, paska haisee, perhe koputtelee ovella ja yrität vuoróin ponnistamalla,
vuoroin kaivamalla saada suolta tyhjäksi. lopulta kun viimein onnistut, perseesi on kipeä päivätolkulla ja pesemisestä huolimatta sormesi haisevat viikon paskalta..[/QUOTE]

tuohon on olemassa lääke.

"vieras"
Jos saa olla kotona niin ummetus on pahempi,mutta jos on matkalla/menoja joita ei voi perua niin ripuli. Se on niin hallitsematon! Ummetus ei kuitenkaan "räjähdä" varottamatta,ripuli kun päättää purkautuav siinä ei ole mitään tehtävissä.. Mutta siis jos ripulin kanssa saa rauhassa istua vessan oven vieressä koko päivän niin siihen nähden ummetusp****n pakertaminen on pahempaa.

[QUOTE="Lilli";27034212]itse olen ehdottomasti ummetuksen kannalla. ja nimenomaan sellaisen ummetuksen, että väännät naama irveessä ja persus verta vuotaen jotain joka tuntuu siirapin ja pienten kivien sekoitukselta.. ponnistat naama punaisena varmana että sinulta repeää joko peräaukko tai verisuoni päästä ellet saa sydäriä ensin, lopulta päädyt auttamaan ensin paperiin käärityin sormin ja sitten lusikalla..
vuoroin kaivamalla saada suolta tyhjäksi. lopulta kun viimein onnistut, perseesi on kipeä päivätolkulla ja pesemisestä huolimatta sormesi haisevat viikon paskalta..[/QUOTE]

anteeksi, mutta... :LOL:

tyuoskosjdffd
mikset hanki rasiaa käsineitä sinne vessaan ja sormella sitten autat kakan ulos.. ei mitään lusikoita, vaarallisen teräviäkin ovat. ja kunnon kertakäyttökäsineitä kun käyttää niin ei pitäis haista. käyttäähän ne alan ammattilaisetkin hanskoja.

Yhteistyössä