Gallup: kuka oli teininä samanlainen kun tytsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mussukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mussukka

Vieras
Mä ainakin.

siis tollanen että mun pesä on paras pesä ja vaalinpa sitä nytten kun maailman parasta aarretta.

Mutta sitten kun kasvoin isoksi tytöksi ja pääsin saamisen makuun niin kyllä ne mielipiteet ja asenteet muuttuu.

Ja mä veikkaan ettei tähän kukaan uskalla vastata että jees jees

Alkuperäinen kirjoittaja mussukka:
Mä ainakin.

siis tollanen että mun pesä on paras pesä ja vaalinpa sitä nytten kun maailman parasta aarretta.

Mutta sitten kun kasvoin isoksi tytöksi ja pääsin saamisen makuun niin kyllä ne mielipiteet ja asenteet muuttuu.

elikkä siis,mä ainakin olin nuorena sellanen,et annoin ymmärtää,mutten ymmärtäny antaa;),tosin,ennen nykyistä ukkoa,tuli kuksittua yhen typin kans muutaman kerran,joka ei ollu edes poikaystävä,vaan vain tällänen "hoito" ;)..muille ei sit tullukkaan jaettua...mutta sama homma,jahka kavo isoks tytöks ja pääsi saamisen makuun,niin huhhuh...melkosta menoa;)...

Alkuperäinen kirjoittaja mussukka:
Mä ainakin.

Sitten et tainnut olla ihan samanlainen kuin minä :whistle: Eipä ollut periaatteesi ja ajatuksesi yhtä pysyviä.

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Tytsihän tietää ettei sen periaatteet saati ajatukset koskaan ikinä muutu. :saint:

No rehellisesti sanottuna en usko, että kovinkaan moni teistä oli oikeasti lähelläkään samanlainen kuin minä teini-iässä, poikkeuksena ehkäpä Ringleader.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Tytsihän tietää ettei sen periaatteet saati ajatukset koskaan ikinä muutu. :saint:

No rehellisesti sanottuna en usko, että kovinkaan moni teistä oli oikeasti lähelläkään samanlainen kuin minä teini-iässä, poikkeuksena ehkäpä Ringleader.

Tälle olisi kiva kuulla perusteluja, ja mielellään että minkälaisia täällä ihmiset sitten ovat, ja minkälainen sinä olet.

Aika hyvin teet analyysiä, ihan vaan näin virtuaalisesti... :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

Tälle olisi kiva kuulla perusteluja, ja mielellään että minkälaisia täällä ihmiset sitten ovat, ja minkälainen sinä olet.

No jos puhutaan noista mun kertomistani periaatteista niin Ringleader on ajatellut nuorena niistä asioista ihan samalla tavalla kuin minä ja vielä pitänyt kiinni periaatteistaan, hänellä on tälläkin hetkellä hyvin samanlaiset arvot kuin mulla. En tosin kiellä, ettei täällä voisi olla muutama muukin sellainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:

Aika hyvin teet analyysiä, ihan vaan näin virtuaalisesti... :whistle: :D
Jep. Mun mielestä se on kovin, hmmm, miten sen nyt sanoisi...? Minä en henk.koht pystyisi tekemään analyysia siitä millainen kukakin palstalainen on tai on ollut, pelkästään plussan palstan juttujen perusteella. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Luojan kiitos en ole ollut samanlainen!!!

Peesi!!

Mä olin teiniä sopiva sekoitus kilttiä ja tuhmaa tyttöä, viihdyin kotona ja hoidin kouluni kunnialla ja tykkäsin mm. leipoa ja viettää aikaa mökillä perheen kesken.. mutta kyllä remusen kylilläkin oman osani ja kokeilin rajojani. B)

Musta ääripäät ovat aina pahoja, viisainta on pyrkiä tasapainoon. Tuo pätee aika moneen juttuun..

Enpä tiedä olinko, kun en tiedä minkälainen tytsi on vaikka kirjoituksia seurannutkin, mut viitsi mitään tarkempaa johtopäätöstä hänestä tehdä. Paljon löydän samaa itsestäni kuitenkin, kirjoitusten perusteella. Enpä ole itseäni jaellut, pidin/pidän itseäni sen verran arvokkaana etten mitään kertakäyttötavaraa ole. Ja mulle seksi ei ole vain pelkkää seksiä, mut kukin tavallaan, en sano tätä ketään arvostellakseni. Kotona en nököttänyt mut perhe ollut aina tärkeä. Tulihan sitä remuttuakin mut tietyt periaatteet oli siinäkin, esim baarista kotiin nukkumaan, ei vieraiden kainaloon. Eli varmaan tämmönen antaa ymmärtää mut ei ymmärrä antaa tyyppi.

Yhteistyössä