meillä ihan sama, miehelle riittäis varmaan 2krt/vko, tai sanoo ettei riittäis mut ei töiden ja rempan takia kuulemma jaksa. onhan se ymmärrettävää etä ku aamulla seittemältä lähtee ajamaa töihin ja kotona käy syömässä, sit pihalle touhuumaan tota remonttia ja siinä menee helposti iltakymmeneen ellei ylikin ettei sitä oikee jaksa mutta...Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2005 klo 14:02 Tiia kirjoitti:meillä mä tulen kiukkuiseksi jos en saa usein
mä huomasin sen että seksi tuntuu huomattavasti paremmalta nykyään. mut se määrä.... tai määrässä ei ois vikaa ilman tätä perhanan remppaa! pitiki alottaa koko homma... :/Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 07:48 Honk-Honk kirjoitti:En olisi uskonut että näin voi käydä, mutta seksielämämme on parantunut lapsen myötä!!! Lapsi nukkuu hyvin, olemme hyvävointisia..peuhaamista tapahtuu enemmän.
peesaan!!Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2005 klo 15:23 emäntä-83 kirjoitti:7krt/vko
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2005 klo 22:34 Mukelon äippä kirjoitti:Meillä meinaa tyssätä siihen et mä en haluu.. mieheni kyl olis vaikka joka ilta, mut mulla vaan ei halu nouse. Se ei johu siitä ettenkö rakastas miestäni ja tykkäisi olla hänen lähellään.. olen useesti miettiny et miks mä en haluu?? Oon varmasti todella poikkeus! En haluu olla mikään seksi objekti joka on sillo valmis ku mies haluu, vaan haluun olla ittekki täysillä mukana.. Eli meillä ollaan varmaan kaks kertaa kuukaudessa.
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2005 klo 23:14 Noppa kirjoitti:\Ihan sama tunne mulla. Kerran viikossa yritän, mutta toisinaan venyy pidemmällekin. Ja nyt raskausaikana kerrat on vaan vähentyny. Oonki ihmetelly, ku jotkut sanoo että raskausaikana haluttaa koko ajan...Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2005 klo 22:34 Mukelon äippä kirjoitti:Meillä meinaa tyssätä siihen et mä en haluu.. mieheni kyl olis vaikka joka ilta, mut mulla vaan ei halu nouse. Se ei johu siitä ettenkö rakastas miestäni ja tykkäisi olla hänen lähellään.. olen useesti miettiny et miks mä en haluu?? Oon varmasti todella poikkeus! En haluu olla mikään seksi objekti joka on sillo valmis ku mies haluu, vaan haluun olla ittekki täysillä mukana.. Eli meillä ollaan varmaan kaks kertaa kuukaudessa.