Gallup: Kuinka monta lasta , millainen parisuhde puolisosi kanssa(menee hyvin, huonosti, kohtalaisesti)

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
2 lasta. Hyvin menee. Takana yli 10v. Monesti kiukuttaa yhteisen ajan puute kun sitä meillä ei ole edes illalla :kieh: koska nukutan tytön viereeni, eli menen petiin jo ajoissa sen kaa. Vapaalle muutenkaan ei usein päästä yhdessä. Joskus väsyttää tämä touhu täällä kun tytöstä tullu kova huutaan tahtoaan ja veli oppinut kiusaan siskoonsa ;) .
Avain yhdessä eteenpäin jaksamiselle on: PUHUMINEN ja PUHUMINEN, aina ja kaikesta ja jo ENNEN kuin hommat räjähtää käsiin :hug: :wave:

Lapsia on yks jokaiselle sormelle, ja parisuhde kulkee uomiaan ylä- ja myötämäkineen... Välillä tuo mies on niin ärsyttävä, ja mulla menee hermo, sit toisinaan mie oon se, joka saa miehen hermot koetukselle - että keskimäärin meillä kai menee ihan hyvin.

2 lasta. nuorimmainen 3kk ja aika "vaikee" tapaus. Yhteistä aikaa ei juuri nyt ole ja sit jos hetki ois illalla,ni tol ukol on muuta. Mut nää on näitä kausia, lapset kasvaa jne.
Meidän suhde on kuitenkin niin vankalla pohjalla,et nää tasasen tappavat tylsät kaudet kestää hyvin.

Meilla on 4 lasta ja yhteiselamaa takana 22 v. Meilla menee hyvin, mies on edelleen hyvin rakas, rakkaampi kuin koskaan, johtuen varmaan tasta meidan kummallisesta etasuhteesta. Meilla siis mies jo KOreassa ja me muut taalla Suomessa. Onneksi mies kay 6 vk valein n 2 vk lomilla kotomaassa.

2 kolmasluokkalaista lasta.

Menee hyvin siinä mielessä ettei riidellä ja on vieläkin hirmu hauskaa yhdessä.
Mies on edelleen tulisesti rakastunut mutta itselläni sellainen tylsistynyt vaihe menossa romantiikan saralla.

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Meilla on 4 lasta ja yhteiselamaa takana 22 v. Meilla menee hyvin, mies on edelleen hyvin rakas, rakkaampi kuin koskaan, johtuen varmaan tasta meidan kummallisesta etasuhteesta. Meilla siis mies jo KOreassa ja me muut taalla Suomessa. Onneksi mies kay 6 vk valein n 2 vk lomilla kotomaassa.

Mä kyllä nostan sulle hattua, että jaksat tota etäsuhdetta! Mä en varmaan pystyisi. Onko Korean komennus kuinka pitkä?

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Kaksi lasta. Mikä parisuhde? Mies naimisissa netin kanssa.
Pelaako jotain? Muutama vuosi takaperin oma mies joutui jäämään monen kuukauden sairaslomalle, oli ihan liikuntakyvytön ja netissä päivät pitkät, siellä kaverinsa saivat houkuteltua pelaamaan nettipeliä.
Se oli oikeasti ihan kauheaa aikaa. Muuten niin aktiivinen ja kiva mies muuttui ihan aivottomaksi vätykseksi jonka elämä pyöri kaikenmaailman örkkien ja maahisten ympärillä |O
Toivuttuaan oli vieläkin koukussa mutta luojan kiitos lopetti.

Yhteistyössä