GALLUP- kuinka kauan olitte seurustelleet ennen kuin

Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja kanelinkukka:
-muutitte yhteen
-saitte ensimmäisen lapsenne alulle
-menitte kihloihin
-menitte naimisiin
-alusta asti ollaan samassa osotteessa asuttu mutta virallisessti seurusteltiin vähän yli 6kk ennen yhteen muuttoa
-muutaman kuukauden yli 2v
- pari päivää vajaa 3kk'
- 1v ja 2kk
 
Muutettiin yhteen vuorokauden seurustelun jälkeen, mulla oli putkiremppa menossa joten muutin miehen luo, ja kun asuntoni remppa oli valmis, muutti mies minun luokse =) Meillä ei ollut edes sitä seukkailuvaihetta missään vaiheessa.
Oltiin oltu reilu vuosi yhdessä kun plussattiin.
Reilu puolitoista vuotta yhdessä kun mentiin kihloihin.
Mennään naimisiin kesäkuussa jolloin ollaan oltu vajaa kolme vuotta yhdessä.
 
muutitte yhteen... virallisesti muutimme yhteen vuoden jälkeen... epävirallisesti heti.
-saitte ensimmäisen lapsenne alulle...3 vuotta ja 10 kuukautta :D
-menitte kihloihin 2 vuotta 3 kuukautta
-menitte naimisiin 3 vuotta ja 10 kuukautta :D

 
Hätä Housu
1. kuukausi
2. 3 kuukautta
3. 3 kuukautta
4. 8 kuukautta
Ja kerrottakoon että ollaan oltu kymmenen vuotta naimisissa ja toinenkin lapsi saatettu maailmaan. Rakennettu myös talo oikein pitkän kaavan mukaan...
On siis suhdetta koeteltu, mutta se kestää aina vaan, kun toista tahtoo rakastaa ja myös muistaa sen osoittaa!
 
Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja kanelinkukka:
-muutitte yhteen
-saitte ensimmäisen lapsenne alulle
-menitte kihloihin
-menitte naimisiin
1. Virallisesti ostimme yhteisen asunnon kun olimme n puoli vuotta seurustelleet
2. Reilut 2 vuotta
3. Ei vielä
4. Ei vielä
 
-muutitte yhteen: 2v 7kk, mut mies oli sillon intissä, eli vasta sen kotiutumisen jälkeen yhteiselo alko käytännössä, sillon oltiin oltu yhdessä 3v 4kk

-saitte ensimmäisen lapsenne alulle: 4v aikalailla tasan

-menitte kihloihin: 6kk 2vko

-menitte naimisiin: 6v 10kk
 
mama
-muutitte yhteen 9 kk
-saitte ensimmäisen lapsenne alulle 3 kk
-menitte kihloihin 6 kk
-menitte naimisiin 5 vuotta

peittoa heilutettiin vissiin muistaakseni ihan heti,kun alettiin yhdessä olemaan.
 
-muutitte yhteen: Mies melkeinpä asui mun luona jo melko alusta mut tavarat raahas meille n. 6kk päästä.
-saitte ensimmäisen lapsenne alulle: n. 3v.
-menitte kihloihin: 2kk
-menitte naimisiin: 6kk

Aiemmin olin katkerana ja "kovia kokeneena" sitä mieltä et lapsia en tee, naimisiin en mee, ja et kiirehtiä ei kenenkään pitäis. Sit tapasin mieheni ja naps, kaikki kolahti paikalleen ja on kolissu yli 10v :heart: :D ja kiire tuli esim mennä naimisiin kun niin rakastettiin toisiamme ja tutustuttiin toisiimme kunnolla tosi pian.
 
-muutitte yhteen...Epävirallisesti (eli siirryin kissoineni miehen asuntoon) 3 kk seurusteltuamme. Virallisesti hankimme yhteisen asunnon 10 kk seurusteltuamme.

-saitte ensimmäisen lapsenne alulle...6kk seurusteltuamme.

-menitte kihloihin....Me ei olla koskaan menty kihloihin.

-menitte naimisiin....Noin 3 ja puoli vuotta seurustelun alkamisesta.

 

Yhteistyössä