Gallup: Kommentoinko vai jätänkö väliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Entinen suorasuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Entinen suorasuu

Vieras
Mulla on FB-kaveri, joka aina nostaa suuren metakan FB:ssä kaikista äitiyteen liittyvistä aiheista, jos vaan mitenkään tulee tilanne. Aiemmin tänä vuonna, kun hän sai esikoisensa, ja haukkui FB:ssä pystyyn kaikki, jotka ovat häneltä kehdanneet kysyä, tuleeko maitoa (mukaan lukien anoppinsa ihan niin selkeästi, ettei varmasti jäänyt kenellekään epäselväksi, mikä on miniän mielipide anopista).

Noh, nyt on uusi ääni kellossa. Uusimmassa FB-päivityksessä lentää lokaa taaperoimettäjien niskaan. :D Mulla olisi tässä kirjoitettuna erittäin naseva kommentti, jossa siteeraan hänen muutaman kuukauden takaista omaa FB-kirjoitustaan, jossa hän julistaa, että on jokaisen henkilökohtainen asia, imettääkö vaiko eikö jne.

Vielä muutama vuosi sitten tämä mun kommentti olisi lähtenyt ihan kympillä. Nyt kuitenkin jäin miettimään ennen kuin painan enteriä... Tämä olisi niin osuva kommentti, mutta mitä minä tässä voitan, jos tämän postaan? Lähetänkö vai en? Mitä itse tekisit? :)

No niin on mullakin... :D Oon tässä koko ajan sormi liipasimella. Tiedän, että tyyppi poistaa mut FB-kaverilistaltansa, jos lähetän tän, niinkun poistaa sen mun kommentinkin, mutta silti tekis mieli laittaa se vaan.

Ja te vielä yllytätte!

No oisko kauhee menetys noin yleisesti? Mä varmaan tekisin ton, ihan vaan koska pystyisin siihen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29397638:
js haluat kunnon tappelun pystyyn, niin siitä vaan

Kiitos vanhukselle näistä viisaista sanoista. Pyyhin sen pois ja naureskelen vaan partaani koko loppupäivän ja seuraavan kerran, kun tapaan tämän tyypin... :)

Mä olisin kyllä laittanut, jos oli aidosti naseva viesti.

Joskus on hyvä herätellä noita musta-valkoisia, aina ei kannata sitä omaa mielipidettä niin kiveen hakata ja julistaa ainoana totuutena koko maailmalle.
Ihan hyvä taito olisi oppia.

Yhteistyössä