Viime lauantaina. Ja mähän en tosiaan seurustele...Alkuperäinen kirjoittaja Florence:No kerro nyt, kun alotitAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Köhöm, en tiedä viitsinkö kertoa....
samaan aikaan sit touhuttiinAlkuperäinen kirjoittaja stranger:8.7.2007 n. klo 1.15...
No mutta sittenhän on ihan hyvin asiat Mä seurustelen ja viime kerrasta on siitä huolimatta enemmän aikaa kun sullaAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Viime lauantaina. Ja mähän en tosiaan seurustele...Alkuperäinen kirjoittaja Florence:No kerro nyt, kun alotitAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Köhöm, en tiedä viitsinkö kertoa....
Ette sentäs keskenänne? B)Alkuperäinen kirjoittaja kikko:samaan aikaan sit touhuttiinAlkuperäinen kirjoittaja stranger:8.7.2007 n. klo 1.15...
Mutta mulla ei ole mitään tietoa seuraavast kerrasta, siihen voi mennä vaikka kuinka kauan :/ Ei mulle kuka tahansa kelpaa vaikka sillä tyylillä saisi joka viikonloppu seuraa. Mutta ei kiitos! :xAlkuperäinen kirjoittaja Florence:No mutta sittenhän on ihan hyvin asiat Mä seurustelen ja viime kerrasta on siitä huolimatta enemmän aikaa kun sullaAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Viime lauantaina. Ja mähän en tosiaan seurustele...Alkuperäinen kirjoittaja Florence:No kerro nyt, kun alotitAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Köhöm, en tiedä viitsinkö kertoa....
Laatu korvaa määrän B)Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mutta mulla ei ole mitään tietoa seuraavast kerrasta, siihen voi mennä vaikka kuinka kauan :/ Ei mulle kuka tahansa kelpaa vaikka sillä tyylillä saisi joka viikonloppu seuraa. Mutta ei kiitos! :xAlkuperäinen kirjoittaja Florence:No mutta sittenhän on ihan hyvin asiat Mä seurustelen ja viime kerrasta on siitä huolimatta enemmän aikaa kun sullaAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Viime lauantaina. Ja mähän en tosiaan seurustele...Alkuperäinen kirjoittaja Florence:No kerro nyt, kun alotitAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Köhöm, en tiedä viitsinkö kertoa....
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Laatu korvaa määrän B)Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mutta mulla ei ole mitään tietoa seuraavast kerrasta, siihen voi mennä vaikka kuinka kauan :/ Ei mulle kuka tahansa kelpaa vaikka sillä tyylillä saisi joka viikonloppu seuraa. Mutta ei kiitos! :xAlkuperäinen kirjoittaja Florence:No mutta sittenhän on ihan hyvin asiat Mä seurustelen ja viime kerrasta on siitä huolimatta enemmän aikaa kun sullaAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Viime lauantaina. Ja mähän en tosiaan seurustele...Alkuperäinen kirjoittaja Florence:No kerro nyt, kun alotitAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Köhöm, en tiedä viitsinkö kertoa....
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Koska sait viimeksi?
Viime vuonna joskus...
Taitaa toosa kasvaa umpeen käytön puutteesta