GALLUP: Kenen palstailijan nikin nähdessäsi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä kyllä avaan sekä aiheen, että kirjoittajan perusteella, ja joskus uteliaisuudesta, jos ketju on pitkä, vaikkei itse aihe, eikä nikkikään sinänsä sytyttäisi.

Mutta kyllä, avaan niiden avauksia keskimääräistä useammin keistä pidän, ja/ tai keiden kanssa olen jossain tekekmisissä muuallakin kuin vaan palsta-avauksissa. Mutta en kiusallanikaan heitä tässä nyt luettele, tasapuolisuuden vuoksi jätän mainitsematta, että keiden avauksia välillä välttelen.

• Tykkää
Reactions: Horuksen silmä
[QUOTE="vieras";25840731]En puhunut aloituksista, vaan jos näen heidän vastanneen niin usein avaan. Sielä missä miehet, siellä aina vähän säpisee. Jotenkin juttu on usein värikkäämpää ja sellaista.[/QUOTE]

Eli pidät miesten antia parempana.

Otsikon katon ja luen alotuksen, ylleensä jo siitä kattomatta nikkiä ees, tiän kenen tekosia (siis jos paljon esillä oleva nikki jauhaa aina sammaa). Saatan huokailla että "taasko" mut en mie niin plokkaile nikkien perusteella mitä luen. Minua kiinnostaa aiheet, ei niinkään ihminen niitten takana. Jotku toki jää mieleen mut en niitä fanita sen enempää ko muitakkaan.

En avaa riepun, venakon, mummeliisan, sinisulan, tatuoidun jätkän, Turkilmaksen, Majurin, Bootypepin enkä Björnin ketjuja, ei vaan kiinnosta, kun kaikkin ketjujen aiheet ovat aina sitä samaa.

En ole kiinnittänyt huomiota keiden ketjuja avaan eniten, ehkä harmaiden.

Lähinnä luen avaukset joiden otsikko kiinnostaa. Joskus tosin jätän avaamatta jos avauksen kirjoittaja kuuluu niihin nikkeihin joiden juttuja ei vaan kestä lukea. Ihan kuten oikeassa elämässä liukenen nopeasti keskustelusta, jossa on mukana henkilö jonka jutut on rasisitisia, tylsiä tai yksinkertaisia.

Yhteistyössä