Gallup: Kauanko aikaa teillä on kestäny pyykinpesukone?

• Viestiketjun aloittaja äiti ja 2 lasta
  • Ensimmäinen viesti
äiti ja 2 lasta
Meillä alkaa olla nähtävästi uuden pyykinpesukoneen hankinta edessä sillä kone temppuilee jo niin pahasti... mm. jättää pyykit litimäriksi ohjelman lopputtua tai sitte se pesee tunnin mittaista pesuohjelmaa 1,5 tuntia jne....

kone on ollu meillä jo 10 vuotta, kun soitin liikkeeseen niin sanoivat et nykyään pesukoneet kestää vain n.3 vuotta!!!!! huhu, huh!! Kokemuksia kaipasin... koko päivän tapellu oikuttelevan koneen kanssa, vinkkejä....

Carlos74
Meillä kesti edellinen kone noin 2,5v. Takuu oli 2v, mut onneks saatiin kotivakuutuksista sit kuitenkin korvausta.
Jännää sinäänsä se, että 2,5v vanha kone, ja sitä ei enää kannata korjata, vaan kannattaa ostaa uusi! :eek:

v
Oma koneeni on nyt 8v. vanha ja edelleen pelaa normaalisti. Joskus vähän päästelee outoja ääniä. Koneella on pyykätty paljon. Pesen sillä myös mattoja.

Äitini kone on kestänyt tähän mennessä 16v. Uskomatonta, kun ajattelee miten paljon sillä on pesty varsinkin silloin kun me lapset vielä asuttiin kotona.

äiti ja 2 lasta
Meidän koneen merkki upo maxi, haukkunu hintansa jo moneen kertaan oli yksinkertasin ja helpoin malli käyttää... mietin täs juuri et millasen koneen sitä laittais... väsyttää pestä esim. n. 1,5 tunnin ohjelmaa n. 2,5 tuntia....

M
Meillä on v. 1999 ostettu Whirlpool ja edelleen toimii hyvin. Päivittäin masiinaa tarvitaan, joten ihan hyvin tuo on palvellut. Olen kyllä henkisesti jo valmistautunut siihen, että tuon koneen taru saattaa olla lopussa (vaikka "oireita" ei kyllä vielä ole ollut) ;)

äiti ja 2 lasta
Kone palvellut meitä koko lasten vauva- ajan ja nyt ovat leikki- ikäisiä ja tottakai ollu meillä sillon ku oltiin ihan kahestaan. kaikki maholliset oon peessy siinä, jopa pieniä mattoja... Aattelin et siitä on menossa se ajastinkello vai mikä se nyt on joka liikuttaa ohjelmaa eteenpäin... pitää katella whirlpoolia...

g
mitä tästä opimme, WHIRLPOOl se kannattaa olla! Meillä tosiaan silloin vuonna 1997 tuo kone maksoi vajaat 4000 markkaa. Kyllä on hintansa hankkinut takaisin, kun päivittäin on vähintään kerran päällä. Toivottavasti kyseinen merkki on myös nykyään hyvä.

äiti ja 2 lasta
Lähen huomena kattelemaan konetta, jos sattuis löytyyn esim. upo tai whirlpoolin kone. Haluaisn saman merkkisen ku on palvellut meitä sen verran kauan ja uskollisesti....

minä
Edellinen kesti 18 vuotta, UPO pesukarhu, sain sen äidiltä kun muutin omaan kotiin. Tää nykyinen on ostettu noin 10 vuotta sitten ja hyvin pelittää vielä.
7-8 vuotta on kuulema normi-ikä pesukoneelle, ap:lle, jääkaapille ja niin pois päin

äiti ja 2 lasta
miksihän sieltä kodinkonekorjaus liikkeestä sanottiin et 3 vuotta kestävät koneet vain.... olin tosi ihmeissäni, jos ostaa vähä arvokkaamman koneen niin eihän siitä kannata maksaa jos se heti noin äkkiä menee rikki... rahat menee mun mielestä hukkaan...

Yhteistyössä