Eli jos et tekisi aborttia mies ottaisi eron?
chef 18.05.2010 #3 Alkuperäinen kirjoittaja km: ero. En ees harkitsis aborttia. Click to expand... Komps.
kumikameli 18.05.2010 #9 Alkuperäinen kirjoittaja ruttis: Ero. En mä voisi elää miehen kanssa, joka kiristää tolla lailla. Click to expand... peesi
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis: Ero. En mä voisi elää miehen kanssa, joka kiristää tolla lailla. Click to expand... peesi
vieras 18.05.2010 #19 Alkuperäinen kirjoittaja km: ero. En ees harkitsis aborttia. Click to expand... peesi
mismina 18.05.2010 #20 Ero. Uuden puolison löytää aina, mutta abortoitua lasta ei saa enää takaisin. Mun ei tarvitsis edes harkita asiaa.
Ero. Uuden puolison löytää aina, mutta abortoitua lasta ei saa enää takaisin. Mun ei tarvitsis edes harkita asiaa.
sanv 18.05.2010 #21 kaveri teki abortin kun mies ei halunnut enää lasta. vieläkin masentunut vaikka abortista 3 vuotta, mies lähti vuos sitten toisen naisen perään. eli ero
kaveri teki abortin kun mies ei halunnut enää lasta. vieläkin masentunut vaikka abortista 3 vuotta, mies lähti vuos sitten toisen naisen perään. eli ero
Bad Virgin- 18.05.2010 #23 Ero tietenkin, onhan mulla kaikki lapset eri miehille :xmas: :xmas: :xmas:
No 18.05.2010 #24 Abortti, meillä jo tarpeeksi lapsia, ja yksi aborttikin takana, eipä tuo missään kaivele.