Gallup: Jos sinuun pistettäisiin totuusseerumia

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Pitäis varmaan lähtee viikoksi johku metsän keskelle menninkäisten kanssa... Ei kukaan halua tietää masentuneen ihmisen synkkiä ajatuksia joissa ei monestikkaan ole järjen hiventäkään, mutta ei vaan saa päätään nollattua ja pysähtymään, vaikka tietää, että kaikki se mikä jyllää päänsisällä on täyttä bullshittiä...

d
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Pitäis varmaan lähtee viikoksi johku metsän keskelle menninkäisten kanssa... Ei kukaan halua tietää masentuneen ihmisen synkkiä ajatuksia joissa ei monestikkaan ole järjen hiventäkään, mutta ei vaan saa päätään nollattua ja pysähtymään, vaikka tietää, että kaikki se mikä jyllää päänsisällä on täyttä bullshittiä...
Peesaan tätä. Ja kyllä ne kaverit sais kuulla kans mikä mua niissä ärsyttää :whistle:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No en kyllä olisi kaveriton, pulassa tai epäsuosittu. En harrasta kavereille valehtelua enkä muidenkaan petkuttamista.
Mutta oletko esim. sellainen että lohdutat tai "pidät huolta " kavereista kertomalla valkeita valheita ja jäisit niistä kiinnii?

No en kyllä olisi kaveriton, pulassa tai epäsuosittu. En harrasta kavereille valehtelua enkä muidenkaan petkuttamista.
Ei kait tuosta ollutkaan kyse. Vaan itsekritiikistä.

Mm. itsekriittisinä yksilöinä harva tuollaista harrastaakaan, mutta "totuusseerumin" vaikuttaessa voisi moni ehkä pidäkkeettömämmin päästellä suustaan harkistemattomia - kas kun se seerumi salpaisi harkinnan.

Alkuperäinen kirjoittaja :

Mm. itsekriittisinä yksilöinä harva tuollaista harrastaakaan, mutta "totuusseerumin" vaikuttaessa voisi moni ehkä pidäkkeettömämmin päästellä suustaan harkistemattomia - kas kun se seerumi salpaisi harkinnan.
Ahaa, okei. No mutta en sittenkään. =) En mä ajattele pahaa kavereistani. =)

vieras
ja välttämättähän tämä ei tarkoittaisi että sanoisi Kavereista pahaa mutta jos harkintakyky olisi sitä että paukuttelisi bussissa/ kaupassa / muissa julkisissa kaikki ajatuksensa julki (tönivät , lihavat, hajusteelliset, juopot) niin tahtoisko kaverisi enää kulkea kanssasi vaikka sille olisitkin ystävällinen ???????

Alkuperäinen kirjoittaja :

Ahaa, okei. No mutta en sittenkään. =) En mä ajattele pahaa kavereistani. =)
Niin, siis vain yhdestä näkökulmasta saattaisi olla tuollsesta kyse. Asia kun on kuitenkin aika monitahoinen, ja tuo alunperin esille tuomasi ajatuskulku on siinä eräs olennaisimmista.

Minusta on hiemoa, että olet sellainen kuin sanot, sillä todellakin taitaa olla niin, että monet vain pinnaltaan (itsekritiikin ansiosta) ovat hyväkäytöksisiä (osaavat olla fiksuja), mutta kuitenkin saattavat pinnan alla (=todellisuudessa) ajattella aika rumasti toisista.

Toiset taas varmasti ovat kauniimpia jo sielultaan. Sellaisia vain taidetaan nykymaailamssakin pitää jopa naivina. Se on sääli.

Äläkä vain ajattele, että tässä olisi mitään arvostelua / arvottamista sinua kohtaan. Ei niin. Minä pidän sinusta.

En usko olevani kovin suosittu muutenkaan, joten kovin suurta muutosta tuskin tapahtuisi.
Pientä pintakinaa saattaisi syntyä kavereitten kanssa, mutta ei varmaan sen vakavampaa.
Mutta jos anoppini olisi meillä sen totuusseerumiviikon ajan asettaisi se suhteemme entistäkin kovemalle koetukselle. ( toisaalta totuus voisi olla myös terveellistä kuultavaa, myös minulle itselleni)

No jotenkin musta tuntuu että moni asia oikeastaan helpottuis tällä hetkellä jos uskaltais sanoa asiat kuten ne on, mutta joo kyllä mä uskon myös että muutama ystävä ja suurin osa sukulaisista kariutuis aika nopeaa... :LOL:

Yhteistyössä