Gallup: Elämän merkittäviä virstanpylväitä

  • Viestiketjun aloittaja Hmm...
  • Ensimmäinen viesti
"Neith"
a) valmistuminen ja koulutustasosi (amis, amk, yliopisto tai joku muu, joka antaa pohjan johonkin ammattiin. ylioppilaaksi valmistumista ei tässä yhteydessä lasketa, ellet ole jatkanut kouluja sen jälkeen)
- en ole valmistunut enkä tule valmistumaan varmaan ikinä, ei kiinnosta tuo opiskelu

b) omistusasunto
- 2003 eli 21v

c) ensimmäinen lapsi
-2007 eli 25v

d) naimisiin/rekisteröityyn parisuhteeseen
- 2006
 
a) valmistuminen ja koulutustasosi
Ensimmäinen yliopistotutkinto 23v.

b) omistusasunto
Ensimmäinen asunto ostettiin miehen kanssa kun mentiin naimisiin eli kun olin 17.

c) ensimmäinen lapsi
Ensimmäisen lapsen sain kun olin 18.

d) naimisiin/rekisteröityyn parisuhteeseen
Naimisiin menin kun olin 17.

Oikeastaan noista vain esikoisen syntymää pidän todella merkittävä asiana/virstanpylväänä.
 
111
a) lääkäriksi 27-v.
b) eka oma asunto (pankin) 29 v. yhdessä silloisen miehen kanssa, 42-v eka ihan ikioma ilman sitä miestä... ja nyt taas yhteinen toisen kanssa, kyseessä eri mies.
c)24 v. eka lapsi
d)avioliitto 20 v., ero 42 v. uutta avioliittoa en aio solmia, avous riittää.
 
"vieras"
a) valmistuminen ja koulutustasosi -Valmistuin 24-vuotiaana maisteriksi.

b) omistusasunto - 30-vuotiaana

c) ensimmäinen lapsi - 25-vuotiaana

d) naimisiin/rekisteröityyn parisuhteeseen - 25 vuotiaana
 
"Inari"
a) valmistuminen ja koulutustasosi
26 v, insinööri, amk

b) omistusasunto
Osake 19v, omakotitalo 21v.

c) ensimmäinen lapsi
28v.

d) naimisiin/rekisteröityyn parisuhteeseen
26v.
 
Olen nyt 21-vuotias :)

a) valmistuminen ja koulutustasosi
Tällä ei ole oikeastaan väliä. Voisin valmistua helposti 24-vuotiaaksi mennessä, mutta pidän mielelläni opiskelupaikkaa avoinna, sillä se on kotiäidille mieleinen "harrastus". Opiskelen ammattikorkeakoulussa, minulla on kaksi tutkintoa työn alla.

b) omistusasunto
Asumme velattomassa omistusasunnossa aviomiehen kanssa. Ollut "aina", niin kauan kun ollaan seurusteltu.

c) ensimmäinen lapsi
20-vuotiaana sain ensimmäisen lapseni.

d) naimisiin/rekisteröityyn parisuhteeseen
20-vuotiaana menin naimisiin.

Mitäs tekemistä mulle tässä jää? :D
 
a) Suurtalouskokiksi v. 1995, olin silloin 19v

b) Aina vuokralla eikä ole koskaan ollut suunnitelmissa ostaa omaa asuntoa

c) Poika syntyi 7.5.1996, olin silloin 20v

d) Naimisiin menin ekan kerran 18- vuotiaana
 
A. Valmistuin lähihoitajaksi 1996 olin 20 v.
B. Ei ole omistusasuntoa, vuokralla asutaan.
C. Ei ole lapsia viellä.
D. Naimisiin menin 2005, 29 v.
 
a) valmistuminen ja koulutustasosi
Valmistuin maisteriksi keväällä 2010, 32-vuotiaana.

b) omistusasunto
Ei ole eikä ole erityisesti tavoittenakaan hankkia.

c) ensimmäinen lapsi
v. 2006, olin 27-vuotias.

d) naimisiin/rekisteröityyn parisuhteeseen
En ole naimisissa. Enkä halua mennäkään ennen kuin Suomessa on tasa-arvoinen avioliittolaki (siviiliavioliitot). Puolisoni kanssa kihlauduimme v.2005.
 
Viimeksi muokattu:
juhs
a) Valmistuin ensimmäiseen ammattiini (sh) v. 2000, olin tuolloin 22-vuotias. Olen nyt vaihtamassa alaa ja saan v.2012 aikana OTM-paperini ulos yliopistosta, eli tuolloin olen 34-vuotias.

b) Ensimmäisen omistusasuntomme (rt) ostimme mieheni kanssa v. 2004, olin silloin 26-vuotias. Okt:mme valmistuu v. 2012 aikana ja sen valmistuessa tulen olemaan 34-vuotias.

c) Ensimmäisen lapseni sain v.2000 muutama kuukausi valmistumiseni jälkeen, olin siis 22-vuotias. Lapsia on sen jälkeen siunaantunut meille kaksi lisää.

d) Naimisiin menin v. 2000 kesällä valmistumisen ja esikoisen syntymän välimaastossa, olin 22-vuotias. Saman miehen kanssa elelen edelleenkin.
 
Minkä ikäisenä saavutit seuraavat elämän merkittävät virstanpylväät? Jos et ole vielä saavuttanut niitä, milloin haluaisit saavuttaa ne?

a) valmistuminen ja koulutustasosi

Turvallisuusalan tutkinto 2008, 23-vuotiaana. Suunnitelmissa pyrkiä lääkikseen hamassa tulevaisuudessa.

b) omistusasunto

Hankinnassa. Lainalupaus jo pankista saatu. Ei vain ole sopivaa löytynyt. Vielä.

c) ensimmäinen lapsi

22-vuotiaana. Toinen tähtäimessä, mikäli onni on myötä.

d) naimisiin/rekisteröityyn parisuhteeseen

20-vuotiaana, päälle vuoden seurustelun jälkeen. Ensimmäinen poikaystävä ja edelleen elämäni rakkaus. Kliseisesti: sen vain tiesi, että tämän kanssa tahtoo naimisiin ja lapsia ja elää vanhaksi yhdessä.
 
Olen nyt 36.
Minkä ikäisenä saavutit seuraavat elämän merkittävät virstanpylväät? Jos et ole vielä saavuttanut niitä, milloin haluaisit saavuttaa ne?

a) valmistuminen ja koulutustasosi (amis, amk, yliopisto tai joku muu, joka antaa pohjan johonkin ammattiin. ylioppilaaksi valmistumista ei tässä yhteydessä lasketa, ellet ole jatkanut kouluja sen jälkeen)

b) omistusasunto

c) ensimmäinen lapsi

d) naimisiin/rekisteröityyn parisuhteeseen


a) 19-v. merkonomi,markkinointilinja
b) 22-v. kerrostalokaksio
c) ei ole eikä tule, en ole koskaan halunnut lapsia
d) erittäin toimiva avoliitto, jota naimisiinmeno ei voi muuttaa millään tavalla paremmaksi
 
Laulava Lomittaja
a) valmistuminen ja koulutustasosi (amis, amk, yliopisto tai joku muu, joka antaa pohjan johonkin ammattiin. ylioppilaaksi valmistumista ei tässä yhteydessä lasketa, ellet ole jatkanut kouluja sen jälkeen)1993 valmistuin pph: ksi, 2011 koulunkäyntiavustjaksi

b) omistusasunto ei ole - ja tuskin tulee olemaankaan

c) ensimmäinen lapsi v. 1994

d) naimisiin/rekisteröityyn parisuhteeseen naimisiin menin 1994,ero 2009 - nyt uudelleen kihlat 2011,ja nimisiin EI IKINÄ!
 
"vieras"
a) valmistuminen ja koulutustasosi (amis, amk, yliopisto tai joku muu, joka antaa pohjan johonkin ammattiin. ylioppilaaksi valmistumista ei tässä yhteydessä lasketa, ellet ole jatkanut kouluja sen jälkeen)

18 vuotiaana

b) omistusasunto

21 vuotiaana

c) ensimmäinen lapsi

19 vuotiaana

d) naimisiin/rekisteröityyn parisuhteeseen

Oltu pian 13 vuotta yhdessä...en ole vielä päässyt...:(
 
Arew
a) valmistuminen ja koulutustasosi
Yliopistotutkinto 25-vuotiaana.

b) omistusasunto
Lainarahalla 26-vuotiaana.

c) ensimmäinen lapsi
Syntyi, kun olin 25-vuotias.

d) naimisiin/rekisteröityyn parisuhteeseen
Menin naimisiin 24-vuotiaana.
 
"vieras"
a) valmistuminen ja koulutustasosi (amis, amk, yliopisto tai joku muu, joka antaa pohjan johonkin ammattiin. ylioppilaaksi valmistumista ei tässä yhteydessä lasketa, ellet ole jatkanut kouluja sen jälkeen)

b) omistusasunto

c) ensimmäinen lapsi

d) naimisiin

a. 24-v
b. 24-v
c. 27-v
d. 25-v
 
meak
a) valmistuminen ja koulutustasosi (amis, amk, yliopisto tai joku muu, joka antaa pohjan johonkin ammattiin. ylioppilaaksi valmistumista ei tässä yhteydessä lasketa, ellet ole jatkanut kouluja sen jälkeen)

b) omistusasunto

c) ensimmäinen lapsi

d) naimisiin

a. 23v
b. 26v
c. 23v
d. 23v
 
"Vieras"
a) valmistuminen ja koulutustasosi (amis, amk, yliopisto tai joku muu, joka antaa pohjan johonkin ammattiin. ylioppilaaksi valmistumista ei tässä yhteydessä lasketa, ellet ole jatkanut kouluja sen jälkeen)
FK pari vuotta sitten, sitä ennen muuta koulutusta. En vieläkään maisteri. Yli 30 olen.
b) omistusasunto
Ei koskaan, ei meidän alan tuloilla. Ja sitoisi myös liikaa.

c) ensimmäinen lapsi
Ei ole eikä tule.
d) naimisiin/rekisteröityyn parisuhteeseen
Ei.
 

Yhteistyössä