gallup:autoista

1. No autojahan nääkin on, siitä ei pääse mihinkään,mutta henk.kohtasesti sit mieluummin kävelen kuin ajan näillä; Lada, fiat, saab, pösö...

2. omassa pihassa seisoo mm. chrysler saratoga sekä nissan prairie ja kaikki jenkit on tervetulleita!
 
tirehtööri harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 09:32 rokkiäiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 09:23 Piipi kirjoitti:
Kunnon vanhat jenkkivehkeet on autoja kaikki muut rimputtimet on kulkuneuvoja :saint:
peesi tähän :wave:

omassa pihassa pari kappaletta jenkkejä buick ja plymouth
No pitkälti näin; net ne upeimpia on ja kelepais kyllä ;)

Mut uusista Chrysler 300C olis aivan ihana B) Hemillä, tietty.

Nyt löytyy Le Baron -89 ja Dodge Grand Caravan -97. Ja vaaaanha mersu.
 
Pix
1. Auto kuin auto on epäauto, jos sitä ei ole ikinä huollettu ja se on päästetty muutenkin surkeaan kuntoon ja ruostumaan. Merkistä riippumatta.

2. Mulla on VW Golf Variant, pari vuotta vanha, ja kesäkuun aikana olis tarkoitus vaihtaa uuteen. Ei siksi että olis huono, mutta mä en enää tarvitse dieselautoa :)
 
tirehtööri harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:53 vieras kirjoitti:
kuinkas monta vanhaa ladaa olet nähnyt korjaamolla esim:sähkövikojen takia (aikas monta uutta autoa....audit..volkkarit ...fordit....)?????
No, nyt ei kyselty tilastoja vaan mieltymyksiä ;)
 
No mä en oikein oo innostunut ranskalaisista autoista - oon kai sitten jonkin sortin autorasisti :D
Meillä on volkkari ja todennäköisesti siinä merkissä pysytään ainakin niin kauan kuin sukulainen on siellä töissä. En edes tietäisi minkä merkkisen haluaisin, jos saisi "vapaasti valita". On kai niitä kulkevampiakin kuin tuo "kansanauto", mutta kun en oo niin alaa seurannut.
 
pimmi
No en kovin mieluusti ottais Ladaa, Fiatia, vanhaa Saabia... Tai no en oikein mielellään mitään 15 vuotta vanhempaa :)
Mutta autojahan nuo kaikki on - ei vaan kovin mieluisia :)

Meillä on tällä hetkellä Volvo S40. Mä en ois halunnu sitä ku Volvon hinnasta puolet on ilmaa, mutta nyt ollaan vaihtamassa Mazda 6:een.
Jos ois rahaa niin ostaisin ihan uuden Hoda Accordin tai Bemarin :whistle:
 

Yhteistyössä