Gallup: Annatteko korvauksen lastenne hoidosta tutuillenne?

• Viestiketjun aloittaja TätäMieltäOon
  • Ensimmäinen viesti
TätäMieltäOon
Kun viette lastanne säännöllisesti hoitoon tutuillenne ja sukulaisillenne esim. viikoittain tai yökyläilemään tai lomailemaan yms.. MUMMOLAA EI LASKETA MUKAAN.

Kun itse lähdin kyläilemään yöksi tai muutamaksi päiväksi pienenä, mukaan pakattiin aina jotain, mm. grillattavaa, limuja, sipsejä, namuja, tai muuta vastaavaa.. Tai sitten ihan rahaa, että voidaan ostaa kaupasta sapuskaa koko perheelle.

Törkeää, että toiset tuo lapsiaan ihan ilmatteeksi hoitoon, ja tarkotan nimenomaan säännöllistä hoitopaikkaa tai pidempiaikasta hoitoa.

Itse en kehtaisi hoidattaa lapsiani ilmaseksi muilla.

vieras
Ei meillä olla pidempää aikaa hoidossa, mutta paikat jossa ollaan hoidossa ovat sellaisia joista omat lapset ovat jo isoja ja joita minä olen hoitanut todella paljon aikoinaan ja ilman korvauksia, että nyt on heidän vuoro.

No meillä lapset ei muilla hoidossa kuin isovanhemmilla, joten ei ole tarvinnut moista miettiä. Itse kun olen tuttujen lapsia hoitanut, olen saanut kukkia tai muuta kivaa :D Mitään en kyllä olisi tarvinnut, yleensä olen itse ehdottanut että voin ottaa lapsia meille hoitoon.

Yhteistyössä