Gallup alkoholin käytöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
1. Juotko kuinka usein ja paljonko kerralla?
2. Käyttääkö puolisosi alkoholia? Kuinka usein ja paljonko kerralla?
3. Lapsia? Montako, iät?
4. Juotko mielestäsi liikaa? Entä puolisosi?

1. Juon pari-kolme kertaa viikossa, yleensä 2-4 olutta kerralla.
2. Ei käytä.
3. 2 lasta, molemmat koululaisia.
4. Juon liikaa, nyt alkoikin tipaton marraskuu. Kenties joulukuukin. Puoliso ei, koska ei käytä ollenkaan.

1. Juotko kuinka usein ja paljonko kerralla? N. kerran kuussa, älyttömän määrän, ehkäpä n. 25 annosta.
2. Käyttääkö puolisosi alkoholia? Kuinka usein ja paljonko kerralla? Ei ollenkaan, uskossa.
3. Lapsia? Montako, iät? Lapsia 6, 2 minun, kaksi miehen ja 2 yhteistä, iältään 3-15.
4. Juotko mielestäsi liikaa? Entä puolisosi? En ja ei.

Juotko kuinka usein ja paljonko kerralla?
En juo usein. Ehkä 0-1 krt/vko. Kerralla menee joko pari lasia viiniä tai yksi lonkero/siideri.
Käyttää. 1-2 krt/vko. Kerralla 1-2 olutta. Joskus illanvietoissa tms. enemmän, mutta näitä harvoin.
3. Lapsia? Montako, iät?
Ei ole.
4. Juotko mielestäsi liikaa? Entä puolisosi?
En juo liikaa eikä puolisoni juo liikaa.

1. Vaihtelee hirveäsi. Mutta keskiarvo n. kerran viikkoon tai hieman harvemmin. Määrällisesti keskiarvo muutamissa annoksissa, mutta yksittäisten kertojen määrät vaihtelee, että välillä vedetään naamat tyyliin 15 annosta ja välillä juodaan yksi saunakalja.

2. Kyllä. Yhtä usein/harvoin kuin minä. Määrät n. puolet vähemmän.

3. Ei lapsia.

4. Kummatkaan eivät juo liikaa mitä tulee keskiarvoihin. Yksittäisistä kerroista voidaan keskustella:)

1) 2-4krt/vko, annoksen per päivä eli lasi viiniä tahi saunaolut Kännejä en juo koskaan, baareissa käyn autolla.
2) Sama kuin minä, mutta juo joskus jopa 2 saunaolutta ;)
3) lapset 2v ja 4v
4) ei juoda liikaa, ei ikinä kännejä (tai no vuosi sitten oli miehen 30v synttärit, silloin tuli otettua enemmän). Mutta edellistä kertaa en edes muista, joskus ennen lasten syntymää

Juon pari kolme kertaa vuodessa itseni humalaan (n. 6 alkoholiannosta, eli yli sallitun rajan, ts. liikaa). Mieheni juo harvoin humalatilaan itseänsä, mutta ottaa ilmeisesti keskimäärin kerran kuussa yhden tai kaksi isoa olutta. Silloin, kun juo humalaan (muutaman kerran vuodessa), juo aivan liian monta alkoholiannosta. Esikoisemme on 14 kk.

[QUOTE="a p";22357255]1. Juotko kuinka usein ja paljonko kerralla?
3. Lapsia? Montako, iät?
4. Juotko mielestäsi liikaa? Entä puolisosi?[/QUOTE]

mä juon harvoin, muutaman kerran vuodessa ja sillon juon yhteensä ehkä 5-10 pulloa
käyttää, ei niin useasti mutta paljon kerrallaan.
2 lasta 3 ja 1
Mä en juo liikaa mielestäni mutta puoliso kyllä...

3. Lapsia? Montako, iät?

1.Ehkä noin kerran pari kuukaudessa. Kerralla pieni lasillinen port-viiniä, madeiraa tai sherryä, joskus kaksi. Tai sitten lasi viiniä ravintolassa.
2. Ehkä pari kertaa kuukaudessa, yksi saunakalja tai olut ruuan kanssa.
3. Kaksi pientä lasta
4. Juu ei juoda liikaa:laugh:

3. Lapsia? Montako, iät?

1. Ehkä kerran kuussa yhden siiderin ja ehkä kerran vuodessa humalaan asti ( siihen riittää 4-5 siideriä )
2. Ei ole puolisoa
3. Yksi lapsi, 4v
4. En

Yhteistyössä