Gallup: Ärsyttävimmät ja hauskimmat Facebook-tilapäivitykset

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mun mielestä ärsyttävimpiä on kaikki "kopioi tämä jos sinulla on maailman paras äiti/isä/sisko/veli/poika/tytär" jne.

Hauskimpia kaikki "lasten suusta" -tyyppiset mitä on oikeasti kavereiden lapset sanoneet tai tehneet.

Kiertoviesti ärsyttää ja kaikki jos tykkäät sen ja sen verran musta niin kommentoi sitä tai tätä tähän.. En myöskään pidä, että hehkutetaan omaa lasta. Itse kun olen pitänyt sen linjan etten kirjoita lapsestani mitään facessa ennen kuin on sen ikäinen, että itsekin sinne pääse.

"vieras"
[QUOTE="vieras";24400001]Mun mielestä ärsyttävimpiä on kaikki "kopioi tämä jos sinulla on maailman paras äiti/isä/sisko/veli/poika/tytär" jne.

Hauskimpia kaikki "lasten suusta" -tyyppiset mitä on oikeasti kavereiden lapset sanoneet tai tehneet.[/QUOTE]
Minua vituttaa edelleenkin ne "leivoin sämpylöitä, värjäsin tukkani, kävin paskalla" -tilapäivitykset.

Ne sylettää myös, jos laitetaan joku linkki uutiseen tai johonkin musiikkiin.

"noh"
Mua ärsyttää ne joiden on pakko lisätä idiootti silmänisku perään jokaiseen statukseen vaikka päivitys on sellainen ettei silmänisku siihen kuulu, kaikki arkiset asiat yms. Ei niistä tule sen seksikkäämpiä vaikka kuinka iskee silmää...

Kiertoviestit vähän ärsyttää, samoin 52 tilapäivitystä tunnissa, onneksi tällaiset voi piilottaa. Lapsiin liittyvät harvoin ärsyttävät, tykkään myös lueskella niitä joissa ihmiset kertovat oikeasti kuulumisiaan ja tekemisiään.

"milli"
[QUOTE="vieras";24400184]
Ne sylettää myös, jos laitetaan joku linkki uutiseen tai johonkin musiikkiin.[/QUOTE]

Ei siinä jos joskus jonku linkittää, mut mulla yks kaveri saattaa pistää 20 linkkiä youtubesta peräkkäin, SE ärsyttää!

"sydän"
ärsyttäviä on ne päivitykset joissa on sydän ja sitten jotain ns. salaperäistä, -> raskaana. Aina. Ja ne sit ne luulevat ettei kukaan tajua. Ja sit ärsyttää ne missä puhutaan miehestä tyyliin "isi lähti käymään kaupassa" YÖK.

Miksi musiikki- tai uutislinkitykset ärsyttää? Musta on mielenkiintoista nähdä millaisista uutisista ystäväni ovat kiinnostuneita.

Minua ärsyttää eniten ne "fb:n vaaroista" kertovat jutut, jotka ovat oikeasti puuta heinää. Levitetään kauhujuttuja tarkistamatta niitten todenperäisyyttä.

Hauskimpia ovat kavereitten jutut omista hassuista teoistaan (esim. pukenut hirveästi vaatetta ulos, kun pakkanen niin kova ja ulkona sitten paistunut. Lopulta selvinnyt, että on lähtiessään katsonut kellon minuutteja eikä mitään pakkasmittaria)

Ärsyttää kehut omista lapsista
kirj. virheet - esim. terve tuloa elo kuussa avattavaan kynsi studioon
kiertoviestit
alkoholiin ja muihin päihteisiin liittyvät
useat päivitykset saman päivän aikana

Parhaita arjen oivallukset, humoristiset, ironistoset veistelyt
Arkielämän hauskuudet ja luksukset tai kommellukset

"vieras"
[QUOTE="noh";24400196]Mua ärsyttää ne joiden on pakko lisätä idiootti silmänisku perään jokaiseen statukseen vaikka päivitys on sellainen ettei silmänisku siihen kuulu, kaikki arkiset asiat yms. Ei niistä tule sen seksikkäämpiä vaikka kuinka iskee silmää...[/QUOTE]
Vitustako sinä tiedät, mihin sen tilapäivittäjän mielestä kuuluu silmänisku?

"vieras"
[QUOTE="sydän";24400217]ärsyttäviä on ne päivitykset joissa on sydän ja sitten jotain ns. salaperäistä, -> raskaana. Aina. Ja ne sit ne luulevat ettei kukaan tajua. Ja sit ärsyttää ne missä puhutaan miehestä tyyliin "isi lähti käymään kaupassa" YÖK.

Miksi musiikki- tai uutislinkitykset ärsyttää? Musta on mielenkiintoista nähdä millaisista uutisista ystäväni ovat kiinnostuneita.[/QUOTE]
OT, mutta tuliko sinun käytyä koulu?

"vieras"
Yksi kaveri sai taannoin vauvan ja nyt ei päivitä muuta kuin vauvajuttuja. Ihan ymmärrettävää se on mutta nyt kun vauva on jo 4kk, toivoisi muutakin kun 8kpl tilapäivityksiä päivässä siitä kun
"vauva kääntyi taas kyljelleen" "Nyt se kääntyi uudelleen"

Sitten laitetaan kuvia tästä kyljelleen kääntymisestä =O

Huomaa että tars jotain muutakin elämää ehkä vähän :D

Ärsyttää oikeesti käsittämättömän paljon sellaiset huomiohuoraus-viestit, joissa vihjaillaan että jotain pahaa on sattunut, mut sit ei kerrota että mitä. Ja sit jengi kyselee eikä vastata. Ja sitä kyselyä ja huomiotahan sillä tosiaan haetaankin. Kiertoviestit. Se kun joku laittaa peräkkäin sata linkkiä. Jotain "hyviä" biisejä tms. Pitääkö niitä laittaa miljardi kerralla, tukkii koko etusivun.

Kivoja juttuja? Melkein kaikki muut :) Oikeasti mielenkiintoiset uutislinkit ja niiden kommentoinnit. Lasten hauskat sanomiset.

"vieras"
- "leivoin pullia, kävin lenkillä ja suikussa, mitähän sitä nyt tekis?" - tyyppiset viestit ärsyttää
- kiertoviestit on hanurista ja syvältä sieltä
- miljoona tilapäivitystä samalta henkilöltä päivässä. Aaarrrrhhgggg!!

"mä vaan"
Mä tykkään semmosista arjen päivityksistä. Mitä ihmiset tekee, mitä niille kuuluu jne. Ja mitä henkilökohtasemmin ja tarkemmin kerrotaan, sitä mielenkiintosempia ne on. Mut mulla onkin facessa oikeestaan vaan semmosia ihmisiä, kenen tekemiset ja kuulumiset oikeasti kiinnostavat.

Sen sijaan en tykkää mistään musiikkilinkityksistä, enkä mistään kiertoviesteistä.

"vieras"
Kiertoviestit ärsyttää.
Samoin ärsytti yhden kaverin kokkailu viestit ja niihin laitetut kuvat. "Nam tein makaronilaatikkoa" sit kuva makaronilaatikosta tosi likasellahellalla ja laatikko oli raakaa ja rasvaista, yök!
Samoin hän laitto jotain palaneet nakit ja ranskalaiset ym. kuvia ja viestejä. Hyi hitto! Ja hän oli ite niistä ihan innoissaan! :D
Piilotin sen kaverin, kun nuo ruoka jutut oksetti mua.

Äsken luin typerän ketjun yhden kaverin seinältä.
Kaveri oli laittanut, että Topi kuoli ja häntä harmitti kun ei kerenny keikalle.
Siihen joku idiootti oli sit kommentoinu, että olihan tuo odotettavissa ku keuhkosyöpä oli ja perään hän oli lisänny naurunaaman.
Ketju oli tosi mauton ja tää joka oli sitä Topin kuolemaa pilkannu teki itsestään kyllä täydellisen pellen ja kauhea myötähäpeä tuli... Kauhistuttaa että tämäkin ihminen on jonkun lapsen/lapsien äiti. :(

Mukavampia on just nasevasti ja hauskasti kirjoitetut päivitykset ja noi "lastensuusta" jutut. :)

"diiva"
Yksi työkaveri päivittää 10-20krt päivässä koiranpennustaan tyyliin; prinsessa kävi pissalla, prinsessa söi, kuka tulee hoitamaan mun prinsessaa kun mun pitäisi siivota etc.

Toinen 21v 2:n lapsen äiti(työkaveri) haukkuu miestänsä ja julistaa eroa harva se viikko ja sitten taas sopu seuraavana päivän ja kymmenen linkitettyä rakkauslaulua.

Hauskempia on muille sattuneet kommellukset.

Yhteistyössä