Gallug: kuukautiset synnytyksen jälkeen

Tuli mieleen kuukautisia synnytyksen jälkeen "odotellessani": mites teillä on kuukautiset alkaneet synnytyksen jälkeen? Ja onko asiassa tapahtunut muutosta vanhemmiten tai useamman raskauden jälkeen.

Neljän ensimmäisen lapsen jälkeen kuukautiset alkoivat muistaakseni aina 2-3 kk synnytyksestä (vauvat täysimetyksellä). Nyt synnytyksestä on aikaa 5 kk eikä kuukautisia näy. Täysimetyksellä mennään. Ikää mulla 38.
 
Ekasta 3 kk synnytyksen jälkeen (osittaisimetys), tokasta 11 kk (täysimetys 6½ kk, osittaisimetys jatkui vielä).

Kolmas tänään 11 viikkoa eikä näy menkkoja. Ei kiitos tarvitsisi näkyäkään vielä puoleen vuoteen tms.
 
"xXx"
Alkoi päivälleen tasan 2kk synnytyksestä, jälkivuoto oli loppunut 3vkoa aikaisemmin.. Täysimetyksellä oli vauva. Useammista synnytyksistä en tiedä kun tyttö on ainokainen, ikää mulla oli tuolloin 27v.
 
4 kk synnytyksestä molempien lasten jälkeen. Ekaa en enää täysimettänyt siinä vaiheessa (2 viikkoa aiemmin aloitettiin kiinteiden maistelut) ja toista täysimetin 6 kk eli sillä ei ainakaan ollut asian kanssa tekemistä.
 
esikoisesta 6kk synnytyksestä(imetys loppui tuolloin)
kuopuksen syntymästä nyt 5kk, eikä vielä näy, täysimetyksellä mennään ja kiinteitä ruvettu maistelemaan. omituisia menkkajomotuksia ms. on ollu pari kuukautta- ärsýttävää!
 
mun on turha vastata tuohon aikaan kun en pystynyt imettämään. Mutta sen verran, että ne ekat kuukautiset olivat aivan kamalat. Siis jotain järkkyttävää. Vaikka oli iso tampooni ja side niin tunnissa vuosi yli. Jopa yöllä piti usein vaihtaa :/ Onneksi sen jälkeen palautuivat normaaleihin mittoihinsa.
 
"Vieras"
Kokemusta vain yhdestä, menkat alkoi just ennen lapsen 1-vuotissynttäreitä, imetys jatkui edelleen, myös yöimetykset (joillain yöimetykset on se mikä pitää menkat poissa). Olin 26v.
 

Yhteistyössä