V
vieras
Vieras
Toisesta ketjusta tuli mieleen. Kerran luennolla yhdellä tytöllä oli joku polkka soittoäänenä, ja sitä tirskuttiin junttina. Mikä teistä on junttia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja --:Junteinta on ehkä kirjoittaan galluppi pehmeällä b:llä! hehee..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:se nokian oma, olikohan nokia tune nimeltään tms..
vain ihmisille jotka eivät ymmärrä vaihtaa soittoääntä puhelimesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:se nokian oma, olikohan nokia tune nimeltään tms..
Mulla on se laitettuna junteille omaks soittoääneks, esim. eksälle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Itteeki nolottaa :):Mulla on välillä toi nolo Nokia Tune, kun se on puhelimen ulkoilma-tilan oletusääni. Kun lapsen kanssa lähtee ulos, on vaan helpompi valita se "ulkoilma", kuin naputella oman profiilin volyymia kovemmalle.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mikä on lentävä puliukko![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Alkuperäinen kirjoittaja Itteeki nolottaa :):Mulla on välillä toi nolo Nokia Tune, kun se on puhelimen ulkoilma-tilan oletusääni. Kun lapsen kanssa lähtee ulos, on vaan helpompi valita se "ulkoilma", kuin naputella oman profiilin volyymia kovemmalle.
Saahan sen nokia tunen vaihdettua myös siitä ulkoilmaprofiilista...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:se nokian oma, olikohan nokia tune nimeltään tms..