gallub: kuinka montaa nikkiä käytät elleissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nikitönkkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä vaihtelen melkein aina kun aloitan uutta. Tosin jatkan ketjussa samalla.

Ahdistun kun jotkut hyökkäävät samalla nimimerkillä kirjoittavia ja haukkuvat heti usein tyyliin "ai sinä taidat olla se joka täällä kirjoitti sitä ja tätä" .

Tuntuu, että on jotenkin suojaton jos käyttää samaa koko ajan ja turhautuneet ja ahdistuneet kirjoittelijat keksivät lääkityksen sijaan jos mitä luonteenpiirteitä, sairauksia ja ongelmia joita sinulla ei todellakaan ole.

Kirjoitetaankos niillä mutkikkailla ilmapalloilla sitten mutkikkaita ajatuksia ja niillä jotain ötökkää esittävillä, joissa on kaksi korvaa uloimpana sitten kaksinaismoralistisia kirjoituksia? Jänistä esittävillä ei ainakaan kannata tulla kirjoittamaan Jänisjoulu-ketjuun mitä suojauksen vaativaa, jänikselle riittää ihan vaan hyvä vaihtuva suojaväri. No sitähän se vaihtuva nikki kyllä on!

Alkuperäinen kirjoittaja Ei saa haukkua:
Minä vaihtelen melkein aina kun aloitan uutta. Tosin jatkan ketjussa samalla.

Ahdistun kun jotkut hyökkäävät samalla nimimerkillä kirjoittavia ja haukkuvat heti usein tyyliin "ai sinä taidat olla se joka täällä kirjoitti sitä ja tätä" .

Tuntuu, että on jotenkin suojaton jos käyttää samaa koko ajan ja turhautuneet ja ahdistuneet kirjoittelijat keksivät lääkityksen sijaan jos mitä luonteenpiirteitä, sairauksia ja ongelmia joita sinulla ei todellakaan ole.

Samaa mieltä. Jos joskus olen kirjoittanut useamman tekstin samalla nimellä, niin olen saanut sellaista palautetta, että en halua enää kirjoittaa samalla nikillä.

Niinpa. Ja kun palstoilla pyörii aina ok ihmisten lisaksi häirikköjä, on järkevämpää noin.
Ok ihmisissäkin voi olla niitä, jotka jonkun viestistä saadun antipatian perusteella suhtautuvat jatkossa muihin saman nimimerkin viesteihin samalla antipatialla.

Asiat, eivätkä ihmiset, keskustelevat paremmin keskenään vaihtuvin nikein.

Kirjoitan joka kerta eri nimellä. Samassa ketjussa tietysti samalla nimellä, mutta kun otan kantaa uuteen kirjoitukseen, niin nic vaihtuu ihan miksi vaan. Toistaiseksi on aina keksinyt uuden nikin, joten saa nähdä, kuinka kauan menee, että aivot alkavat raksuttamaan tyhjää.

Yhteistyössä