G:Ystäviesi ammatteja?

Läheisin ystävä on sosiaalityöntekijä. Sitten löytyy myös palkanlaskija & kaupankassa, sekä pari opiskelijaa, yksi on kauppakorkeassa ja toinen opiskelee oppisopimuksella maalariksi.
Mikä tarkoitus tällä gallupilla on? Tutkia liikkuuko porukka ns. omassa luokassaan?

JONSERED Karhunkantaja
Sarjakuvataiteen opettaja, taidemaalari, näyttelijä, valaistussuunnitelija, shamaanimeditaation opettaja/keittäjä, uskontotieteilijä, projektipäällikkö...

Aika outoja :eek:

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Sarjakuvataiteen opettaja, taidemaalari, näyttelijä, valaistussuunnitelija, shamaanimeditaation opettaja/keittäjä, projektipäällikkö...

Aika outoja :eek:
Shamaanimeditaationkeittäjä kuulostaa aika haastavalta. Itseopiskeltu ala?

Ja niin, keittääkö taikajuomaa tai jotain transsiin vieviä yrttejä tms.?

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Shamaanimeditaationkeittäjä kuulostaa aika haastavalta. Itseopiskeltu ala?

Ja niin, keittääkö taikajuomaa tai jotain transsiin vieviä yrttejä tms.?
:kieh: :kieh:

Ei, vaan kouluruokaa, jota lapset jopa suostuvat syömään. Eli aika velho on! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Läheisin ystävä on sosiaalityöntekijä. Sitten löytyy myös palkanlaskija & kaupankassa, sekä pari opiskelijaa, yksi on kauppakorkeassa ja toinen opiskelee oppisopimuksella maalariksi.
Mikä tarkoitus tällä gallupilla on? Tutkia liikkuuko porukka ns. omassa luokassaan?
No ei mitään "omassa luokassaan" :D Mietin tässä, että keneltä ystävältä olen itse pyytänyt ns. ammattiapua... KÄTILÖLTÄ! :flower:

mamma
kotiäiti, liikenneopettaja, lääkäri, sairaanhoitaja, sihteeri, puhelinmyyjä, ravivalmentaja, hevosenhoitaja, eläinlääkäri, uimavalvoja, DI-insinööri, baarimikko, opiskelija, yrittäjä, lähihoitaja, muusikko/laulaja... Siinä parhaimmat ystävät :) Itse en mikään noista :D

Yhteistyössä