G: Voisitko seurustella miehen kanssa, joka polttaa askillisen päivässä?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Liliana
Mun mies on polttanut aina, enemmän tai vähemmän... Ollaan oltu 12v yhdessä. Kaikkeen tottuu, ei se nyt niin karmeeta ole. Pesee usein hampaitaankuiteskin . ;) Mutta toki soisin, että hän lopettaisi. Usein siitä puhutaan, idioottimainen tapa... Itse en ole polttanut koskaan.

v
Luultavasti joo, tosin painostaisin koko ajan lopettamaan, jopa niin paljon, että suhde voisi kaatua siihen :xmas:
Polttaminen on ällöttävää, varsinkin jos noin paljon polttaa.

11v yhdessä ja 4 lasta
Mielummin polttaa kuin juo. Aski sillä menee päivässä silloin kun on töissä (päivät 12-16 tuntisia). Kotona ollessaan ei onneks polta kuin ehkä yhden parissa tunnissa. Iloinen olisin jos lopettaisi, mutta tuskin lopettaa. En edes pyydä lopettamaan ellei sit työ joskus vaihdu. Alkoholia ei onneksi käytä kuin muutaman kerran vuodessa. Joka viikonloppuista tissuttelijaa en kestäis.

Helposti onnistui. Itsekin poltin. Se kyllä onnistui lopettamaan aika paljon ennen mua, nykyään ei kumpikaan polta ja paras tietty näin :)

Jos ei miehessä sen kummempia vikoja ole niin aika tekopyhää ;) Mutta jos ap itse on täydellinen niin mikäs siinä :whistle: No mutta oikeesti, hyvähän se on jättää koko suhde väliin jos se on niin elämää suurempi asia. Eipähän sitten tiedä mitä menettää niin ei harmita?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ikinä pystyisi. Karsea haju, karsea rahareikä ja karsean ärsyttävää, jos pitää tunnin välein mennä röökille. Huh.
Ajattele ku meil vedetään yhes melkein aski päivässä, haistaan yhessä.
Onneks ei tarvii seurustella teidän kanssa.

Olen seurustellutkin joskus, eli pystyisin kyllä jatkossakin. Tämä nykyinen ei kyllä blaadaa ollenkaan ja se on kyllä myös ihan mukava asia =) .

Niitä riippuvuuksiakin on niin monenlaisia, en tiedä onko se esimerkiksi suklaariippuvuus sen parempi asia kuin vaikkapa röökaaminen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Helposti onnistui. Itsekin poltin. Se kyllä onnistui lopettamaan aika paljon ennen mua, nykyään ei kumpikaan polta ja paras tietty näin :)

Jos ei miehessä sen kummempia vikoja ole niin aika tekopyhää ;) Mutta jos ap itse on täydellinen niin mikäs siinä :whistle: No mutta oikeesti, hyvähän se on jättää koko suhde väliin jos se on niin elämää suurempi asia. Eipähän sitten tiedä mitä menettää niin ei harmita?
Ei se minusta ole tekopyhää. Kyl se tapailu loppuu varsin alkuun jos intressit ei kohtaa, joten kyse ei ole vielä mistään suuresta rakkaudesta vaan pelkästä kiinnostuksesta.

Niin
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
En ikinä pystyisi. Karsea haju, karsea rahareikä ja karsean ärsyttävää, jos pitää tunnin välein mennä röökille. Huh.
Ajattele ku meil vedetään yhes melkein aski päivässä, haistaan yhessä.
Onneks ei tarvii seurustella teidän kanssa.
Yhtä hyväl me tuoksutaan kun ei tupakoivat. Kädet pestään röökin jälkeen, hampaita enemmän kun kerran pv.

Yhteistyössä