G: Voisitko seurustella miehen kanssa, joka polttaa askillisen päivässä?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä en vois. Ällöttää se haju, täysin turha rahanmeno tuollaiseen epäterveelliseen tupakointiin sekä en voi sietää ihmisiä, joiden elämä pyörii riippuvuuden ympärillä.

Höh, mun mies polttaa arkisin melki askin päivässä ja ei tosiaan haittaa mua. Tosin tupakoin itekkin vielä ennen raskautta, mut lopetin kuin seinään kun raskaus varmistui. Mut tosiaan ei haittaa kyl yhtään miehen tupakointi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Höh, mun mies polttaa arkisin melki askin päivässä ja ei tosiaan haittaa mua. Tosin tupakoin itekkin vielä ennen raskautta, mut lopetin kuin seinään kun raskaus varmistui. Mut tosiaan ei haittaa kyl yhtään miehen tupakointi.
Haittaiskohan tulevaa lasta ?

viheroranssi
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
En voisi. Ihminen, jolle sademetsät merkitsevät noin vähän oman ja muiden terveyden lisäksi ei ole kiinnostukseni arvoinen.
Tää sademetsäveto olikin jo parhaita pitkään aikaan. Mites sitten vihreän teen juonti. Addiktio sekin. Mikä on sen vaikutus luontoon ?

Kauhee tupakoiva nainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras (mies):
Tupakoivan naisen pussaaminen on kuin tuhkakuppia nuolisi.
Ootko useinkin nuollu tuhkakuppia? Hyi helvetti!

Ps. toisin kuin tuhkista yleensä, suuta voi raikastaa esim. hampaat pesemällä, pastilleilla jne. Mua on kyllä (tupakoimattomatkin ) miehet tykänny pussailla, vaikka olen tupakoinut koko aikuisiän.

niisk
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
En haluaisi, mutta on pakko. = (
Sama täällä! :( inhoan ylikaiken sitä tupakin hajua...ei mies ihan askia polta mutta melkeen...monta vuotta on meinannut lopettaa mut ei koskaan lopeta. Oikea riidan aiheuttaja toi tupakki jos toinen vaan polttaa :(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kauhee tupakoiva nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras (mies):
Tupakoivan naisen pussaaminen on kuin tuhkakuppia nuolisi.
Ootko useinkin nuollu tuhkakuppia? Hyi helvetti!

Ps. toisin kuin tuhkista yleensä, suuta voi raikastaa esim. hampaat pesemällä, pastilleilla jne. Mua on kyllä (tupakoimattomatkin ) miehet tykänny pussailla, vaikka olen tupakoinut koko aikuisiän.
Meillä taas mies (silloinen poikaystävä) lopetti tupakoimisen tuon tuhkakuppi vertauksen jälkeen... ei siinä paljon suuvedet auta kun koko ihminen haisee tupakalle, vaatteet, hiukset, kädet... tupakoitsijan oma haju- ja makuaisti on sen verran turta, että tätä tuskin itse huomaa... siihen ei auta hajuvesien kanssa lotraus.

Yhteistyössä