G: Voiko mies olla liian hoikka makuusi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gallup

Vieras
Hoikka:
skinny-man_200x300.png

Normaali:
24B9D31700000578-2911945-image-a-37_1421672701150.jpg

Hieman pulle:
image016.jpg

Sanoisin, että miehelle paras painoindeksi on 26-27 lihaksella. Jos mennään alle bmi 22 on mies liian laiha aikuiseen makuuni. Teininä seukkasin hoikkienkin kanssa. Ei enää nykymakuun liian hoikka mies saa olla.

Voi. Ei voi sanoa silmänruokaa hoikempien olevan minulle mutta valtaosa naisista pitänee niistä.

Tosin ensimmäinen "suuri rakkaus" oli melko, noh, narukäsi. Ei ollut merkitystä himoihin silloin :D
Vanhetessa ei enää ole ongelmaa, ukko pysyy suht hyvässä lihassa iän puolesta ettei pääse liikoja enää laihtumaan mutta ylipainoa en toivo hänellekään kertyvän liikoja.
Sinkkuaikoina muuten suosin suht normaalia mutta selvästi lihaksia omaavaa kroppaa..

Joo. Ei liian hoikka. Yks, mitä en yhtään voi sietää,ni siloset kädet, kapeat hartiat ja lattapylly. Ja hartioista pitää roikkua kädet,jotka ei narut. Ei tarvii olla tehotreenattu. Kuikelo ukkeli ei vaa viehätä....

Hoikka ei tarkoita lihaksetonta, eikä edes laiha tarkoita lihaksetonta, vaan näillä molemmilla viitataan rasvan määrään kehossa. Nuo laittamasi ovat molemmat lihaksettomia.

Voi kai liian laihakin olla, jis on ihan kuivaksi laihduttanut, mutta noista kumpikaan ei ollut erityisen tasvaton, olivat muuten vaan narukäsiä

No mikään epäterve laihuus (siis sellainen mikä on hankittu kevytkokisdieetillä, johon kuuluu tietokonepelien hakkaaminen 24/7) ei näytä hyvältä, oli sitten mies tai nainen. Mutta silleen yleisesti laihuus ei haittaa, tuo eka esimerkkikuva on ihan ok. Ehkä jos olisin itse joku pulleroinen enkä tällainen riuku niin hoikempi äijä saattaisi tehdä mulle läskinorsuolon. :D

Tuo "normaalikin" on jo aavistuksen pönäkän oloinen. Luonnollisen hoikka, miehekäs Y-mallin vartalo on paras, siellä normaalipainon bmi:n alarajalla. En tykkää liioista lihaksistakaan. Sellanen keskitysleirivangin näkönen anorektikko menis yli, mutta kyllä kylkiluut ja lonkat saa näkyä (näkyy omatkin).

Tuo kakkoskuvan mies on yhtä "pullea" kuin kolmoskuvankin, kolmosella on vaan lihasmassaa rutkasti enemmän. Kolmonen on noista paras, tosin parempi olisi kun läski häviäisi tuosta.

Kakkosella on jo liikaa rasvaa mun makuun. Normaalivartaloinen paljon liikkuva on paras :) (=kuten omani). Miehellä paino= pituus -100 toimii kohtuu hyvin, joskin siitäkin voidaan nipistää aina muutama kilo.
Mutta anorektikot ei kyllä sytytä sitten taas ollenkaan.

Voi olla liian hoikka, Semmonen pitkä huonoryhtinen luuranko on tosi turn off.
Sopivan hoikka pienillä lihaksilla on paras :)
Aloituksen "normaali" on minulle turhan paisunut, mutta noista kolmesta kuitenkin paras.

Voi jos on anorektikko. Oma mies on kutakuinkin tuon aloituksen hoikan näköinen ja on kyllä urheilullinen mutta ei kasvattele lihaksia. Minusta ihan ok, parempi kuin tuo normaali joka on minusta jo vähän lihavassa kunnossa.. Lenkille pistäisin tuolla mahalla :D Mutta olen itsekkin tosi hoikka ja miestä lyhyempi, joten mies tuntuu rinnalla hoikkanakin isolta ja vahvalta ilman että pitää olla lihaksikas tai roteva tai paksu..

Voi olla liian hoikka. Mun ex oli oikeasti luurangonlaiha, lantio törrötti ja kylkiluut peistoi läpi ihan normaaliasennossakin. Muuten se ei oikeastaan häirinnyt, mutta voi hyvä jumala mite paljon ne lantion törröttävät luut sattui pannessa. :D

Nykyinen on hoikka myös, mutta ei ihan yhtä hoikka.

Yhteistyössä