G:vihkisormuksen hinta

• Viestiketjun aloittaja sormuskaupoille
  • Ensimmäinen viesti
Mullakkaa tuo hinta ei oo se tärkeä,mutta tällä hetkellä oon ihastunu valkokultaisiin yksinkertaisiin,joissa "isohko" kirkas timantti.Jottain 1000e normisti maksaa,mutta sittenhän sen näkkee,kun ne naimisiin menot on ajankohtaisempia,että oonko edelleen ihastunu tuollaisiin sormuksiin :)
Kihlasormukset maksoi yhteensä 530e=190e miehen sormus ja 340e mun sormus.Pudjettina oli,että enintään 400e/kpl ja tämä sormus nyt vaan oli semmonen,johon ihastuin,eli en kahtonu sitä mahollisimman kallista,minkä 400e.llä saa:D

Maksoi 590 MARKKAA... :D JA oli viel käytetty! ;) Nyt se on hitsattu yhteen molempien kihlasormusten kanssa ja vihkisormuksen kivet on uusittu, edelliset oli huonolaatuset. Nyt se on erittäin suuren tunnearvon omaava uniikki koru! :heart:
*miettii pitäiskö laittaa kuva*

Helmi-Kana: laita, laita!!! Heräsi heti mielenkiinto! :)

Mun vihkisormus maksoi 1700?. Hinnalla ei ollut merkitystä, eli mielelläni olisin halvemman sormuksen ottanut. Mutta kun tähän rakastuin niin mikään muu ei enää näyttänyt miltään. Yritin ja yritin, mutta oli pakko palata liikkeeseen jossa olin tän bongannut.

Gluteus maximus
Paljon (en laita hintaa tähän ) mutta perin sen äidiltäni joka halusi antaa sormuksensa minulle (viimeinen sormus jonka isä ehti ostaa äidille ennen kuolemaansa ) :'( Tunnearvo mittaamaton!!!!

Vihkisormus vähän päälle 300 e, oli sopivan sievä kihlasormuksen seuraksi, joka maksoi 650 e. Olisin voinut ottaa vaikka 10 euron sormuksen. Kihlasormusta en ollut itse valitsemassa ollenkaan, mutta kyllä mies tiesi makuni nähtävästi ja osasi ostaa tarpeeksi simppelin sormuksen. <3

..
159?
Mä en varsinaisesti pidä koruista. Kotona mulla ei edes ole sormukset sormessa juuri koskaan. Ennen oli, mutta raskauden aikana kun oli välillä sormet niin turvoksissa niin oli pakko ottaa pois ne ja jotenkin se jäi sitten tavaksi. Mä en vois kuvitellakkaan pitäväni jotain tuhannen euron sormusta, saati sitten kalliimpaa. Pelkäisin varmaan et hukkaisin sen johonkin.

3-vuotishääpäivä lähenee
Ostin sormukseni 70% alennusmyynnistä ja sain vielä kanta-asiakasalen päälle, joten yht loppujen lopuksi hintaa tuli 70 euroa. 5 timanttia ja kelta-/valkokultaa. Olen tosi tyytyväinen, ihana sormus! Tosin mies naureskeli, että älytöntä että hänellä on kalliimpi sormus ku vaimolla vaikkei ole yhtään timanttia eikä mitään. Sain myös hääpuvun alesta tosi halvalla, 250euroa. Ja molemmat oli just sellaisia kuin olin haaveillut, eli ihan käsittämätön mäihä. Ollaan toivottu, että hyvä mäihä jatkuu koko aviosuhteen ajan hamaan hautaan asti ;-)

Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Ei tule vihkisormusta lainkaan, kihloihin vaan kaiverrutetaan pvm. Kihlat maksoi vähän yli 600euroa yhteensä, kalevalakorun Metsäpirtin sormukset on meillä.
Meilläkin kaiverrettiin vain kihloihin hääpäivä ja molemmille toisen valitsemat tekstit. Tosin meidän kihlat on ihan peruskultaiset kihlasormukset ja oon oikeen tyytyväinen omaan "tavalliseen" sormukseeni, se on ainut koru (lävistykorujen lisäksi) jota käytän aina.

vieras myös
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Maksoi 590 MARKKAA... :D JA oli viel käytetty! ;) Nyt se on hitsattu yhteen molempien kihlasormusten kanssa ja vihkisormuksen kivet on uusittu, edelliset oli huonolaatuset. Nyt se on erittäin suuren tunnearvon omaava uniikki koru! :heart:
*miettii pitäiskö laittaa kuva*
http://www.aijaa.com/v.php?i=4886108.jpg

Edullinen ja erilainen.Nätti.

Yhteistyössä