G: veriryhmäsi ja lasten määrä?

  • Viestiketjun aloittaja g-pisti
  • Ensimmäinen viesti
Myös O+
Mulla myös O+, odotan esikoista ja todella helposti yk 1:stä sai alkunsa... mäkin luin joskus vuos-pari sitten jostain lehdestä (ei mikään tieteellinen julkaisu) että O veriryhmän naisilla ois vaikeempi tulla raskaaks ja lietsoin itseni jo kunnon paniikkiin, mutta niin vain kävi että heti kun pillerit jätettiin pois niin muksu ilmoitti tulostaan.
 
"vieras"
Minä olen O+, en ollut kuullutkaan että se vaikeuttaisi raskaaksi tulemista. Olen lapseton, mutta en ole toisaalta koskaan raskautta yrittänytkään. Vahinkoraskauteen on ollut jonkun verran mahdollisuuksia, mutta sellaisiakaan ei ole tullut.

Toisaalta äidilläni ja sisarellani on sama veriryhmä, ja heistä toisella on 2 ja toisella 3 lasta, ja käsittääkseni ovat tulleet helposti raskaaksi.
 
Lortsy
O + (minä sekä mieheni) eka tulossa rv 22, yksi keskeenmeno alla ja melkein vuoden yritys..

Tosin meidän kohdalta sanottakoon, että heti kun lakkasin laskemasta kiertoja ja meinasin varata aikaa lapsettomuusklinikalle raskauduin (mikä meni sitten rv 11 kesken). Tokaa yritystä kesti vain 3 kiertoa..
 
g-pisti
A- ja yksi lapsi, tarkoituksella.

Mihin tällä kyselyllä pyritään?

Tutkin väitettä, että O veriryhmän naisen on muita vaikeampaa raskautua. Tässä ketjussa on useakin sanonut kokeneensa keskenmenoja, mutta oletteko muun veriryhmän omaavat siis saaneet lainkaan keskenmenoja.

Meillä siis edelleen 1 lapsi, kauan yritettiin, mä O +. Toista lasta ei ikinä tullut. Keskenmenoja oli ennen tuota kohtalokasta tärppiä useita :(. Oli vaikea uskoa, että raskaus kestää, kun oli sitä dramatiikkaa ollut.
 
Tutkin väitettä, että O veriryhmän naisen on muita vaikeampaa raskautua. Tässä ketjussa on useakin sanonut kokeneensa keskenmenoja, mutta oletteko muun veriryhmän omaavat siis saaneet lainkaan keskenmenoja.

Meillä siis edelleen 1 lapsi, kauan yritettiin, mä O +. Toista lasta ei ikinä tullut. Keskenmenoja oli ennen tuota kohtalokasta tärppiä useita :(. Oli vaikea uskoa, että raskaus kestää, kun oli sitä dramatiikkaa ollut.

mä oon saanu 3 keskenmenoa vuosina 2001,2003 ja 2010 ja lapseni on syntyneet 2004,2005,2007,2008 ja 2009
 
Ilmeisesti väitteessä on perää, tosin ketjuun tuli muutama monilapsinen: O + veriryhmä vaikeuttaa raskautumista. Minulla on O + veri ja turhaan yritimme lasta. Ei tullut, mutta kun lopetimme yrittämisen, tuli yksi, sen jälkeen ei mitään.
mulla tämä veriryhmä myös,nyt odotan kolmatta lasta jo tosin.esikoista odotin 5v ennen kuin raskauduin,kuopusta 3v ja tätä mahassa olevaa 4v.eli ei oo kyllä raskautuminen tapahtunut kertalaakista.
 

Yhteistyössä