G: VERHOISTA PALJON ASIAA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grey Bonita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Grey Bonita

Vieras
A. Monetko per huone on?

B. Kuinka usein vaihdat vuoden aikana?

C. Teetkö itse vai ostatko valmiit/teetätkö?

D. Mitä teet käytöstä poistetuille?

E. Jos sinulla ei ole verhoja, miksei?

a) Niinkuin varastossa vai ikkunassa paraikaa? Meillä on suht helppoa kun ikkunat on joka huoneessa samanlaiset ja samalla korkeudella, en osaa lukumäärää sanoa kyllä. Mutta mulla on aika paljon erilaisia verhoja...

b) jouluksi vaihdan joihinkin huoneisiin, aika harvoin noin muuten vaihtelen.

c) teen aina itse.

d) Kokonaan käytöstä poistetuista teen uutta tai annan pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Grey Bonita :
A. Monetko per huone on? 1-2 per ikkuna, vain olohuoneessa on kaksi ikkunaa, muissa yksi.

B. Kuinka usein vaihdat vuoden aikana? keittiöön ja olohuoneeseen vaihdan kesä/talvi -verhot, muihin en koskaan. (kyllä niitä silti pestään)

C. Teetkö itse vai ostatko valmiit/teetätkö? Teen itse, meillä on uskomattoman matala talo, ei sopisi valmiit.

D. Mitä teet käytöstä poistetuille? pidän kaapissa n vuotta ja vien keräykseen. Täällä on kerätty ulkomaalaisille opiskelijoille ja Etelä-Viroon vietäväksi.

E. Jos sinulla ei ole verhoja, miksei?

A. Monetko per huone on? Normaalisti 1-2 verhoa per huone. olohuoneessa on paneeliverhot, eli siellä sit 10 verhoa.

B. Kuinka usein vaihdat vuoden aikana? Vaihdan 2 kertaa vuodessa verhot

C. Teetkö itse vai ostatko valmiit/teetätkö? Teetän

D. Mitä teet käytöstä poistetuille? pesen ja laitan kaappiin

Tarkennus teille jotka ette ymmärtäneet kysymyskohtaa A. Samaa ikkunaa kohden, vaihdettavaksi vuoden aikana. Eli käytössä olevat ja varastoituna olevat/per huoneen ikkunat.

Alkuperäinen kirjoittaja Grey Bonita :
A. Monetko per huone on?

B.
normaalisti ehkä keran pari vuodessa vaihdan verhoja

C.
Teen sekä itse että teetän, usein valmisverhoista en löydä sopivia vaan haluan yksilöllisemmät

D.
vien johonkin keräykseen, lahjoitan äidilleni

a: vaihtelee.. toisissa 1 ja toisissa useampi

b: keittiöön vaihdan 3-5krt/vuos. Olkkariin en ole 3 vuoteen vaihtanu, ku tykkään niistä niin. Muihin huoneisiin aina sillon tällön..

c: Yleensä teen ite

d: laitan talteen tai käytän uudestaan. Aikapaljon oon nyt myyny vanhoja pois kirppiksellä.

Yhteistyössä