G: Valitse pienempi paha, jos joutuisit yllättäen muuttamaan vanhaan taloon

  • Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
vp
ulkosaunan!! Olen elänyt muutenkin 3 vuotta sellaisessa paikassa jossa oli vain "vatipesua" eli ei suihkua ollenkaan vaan pestiin niin kuin vanhoissa saunoissa vatien avulla.
Vessaan ois kurja mennä ulos talvipakkasille kesken yötä vaikka raskaana ollessa.
 
No tuo a. ei olis niin paha kuin b. mun mielestä. Varsinkin jos on lapsia ja niitä sitten pitäisi lähteä yöllä käyttämään vessassa... Ja ei sinne itsekkään ole kiva talviyönä kömpiä.
 
vieras
B. Mun lapsuudessa meil oli ulkohuussi ja pesutilat saunassa ja niin et padassa lämmitettiin vesi ja siel peseydyttiin. Sit ku oli 6-vuotias niin sisälle tuli vessa ja 10-vuotiaana pesuhuone.
 
juu
ulkosaunan Sisävessaan en suostu juuri koskaan menemään, ennenmmin teen kyykkypissat maahan. Paskalla on sitten kai pakko käydä. Ulkosauna olis jopa ihana! Mut ei silti mielellään sitäkään!
 
vp
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Eniten sisävessan puuttumisessa haittaisi, ettei saisi pestyä hädän jälkeen alapäätä, jos on tarvis.
siellä vois olla ämpäri ja kauha :) tosin talvella se pitäis kiikuttaa sisältä, mutta hyi miten pylly jäätyis muutenkin!!
 
siiri
Sisävessa pitää ehdottomasti olla.
Sen jälkeen ku olimme viikon pakosta mökillä jossa ulkovessa ja pakkasta -20-30 astetta kokoajan.Ei ollu kiva pyllistää pakkasessa.
 

Yhteistyössä