G: välikausi-vai ohut toppapuku??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toisella sellainen Lassien topattu puku, jossa alaosa on kumia ja toisella fleecevuorattu sadeasu. Asutaan Pohjois-Pohjanmaalla ja räntäsadetta luvattu koko päiväksi. Tosin tuo sama varustus on ollut koko kevään kun toppahaalareista luovuttiin. Mä niin jo haluaisin käyttää vk-pukuja mutta liian kylmää on :(

[QUOTE="haalari";26088482]OIKEESTI, jos mä olisin mode, bannaisin kaikki nämä Välilkausi Vai Toppa-ihmiset tältä palstalta pois>!!
Eikö näitä keskusteluja ole jo käyty IHAN tarpeeksi?

Vieläkään ette osaa pukea lapsianne??...En tajuu..............[/QUOTE]

Siis OIKEESTI, jätä lukematta jos ei kiinnosta - kukaan ei pakota.

Maailmassa on paljon pahempiakin asioita kuin ne ihmiset, jotka kyselevät toisten mielipiteitä asioista jotka eivät ehkä ole elämän ja kuoleman asioita :D

Luen mitä haluan. Pelkät otsikotkin valitettavasti tulee luettua..

En vaan tajua, että siitä on tehtävä niin suuri ongelma miten lapsensa pukee.
Ja eikö joka vuosi saa lisää kokemusta, että se pukeminen jo onnistuisi?
Yksi neuvo: Ker-ros-pu-keu-tu-mi-nen. Onko vaikeaa?

Uusavuttomia äitejä täälä...

[QUOTE="haalari";26088482]OIKEESTI, jos mä olisin mode, bannaisin kaikki nämä Välilkausi Vai Toppa-ihmiset tältä palstalta pois>!!
Eikö näitä keskusteluja ole jo käyty IHAN tarpeeksi?

Vieläkään ette osaa pukea lapsianne??...En tajuu..............[/QUOTE]

En tajuu...taas sinua, miksi ihmeessä menet ja avaat ketjun joka sinua ei kiinnosta???? En itsekään avaa ketjuja esim. kestovaippailuista, ruokien E-koodeista jne koska ne ei minua vähempää vois kiinnostaa!

Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti;26088596:
En tajuu...taas sinua, miksi ihmeessä menet ja avaat ketjun joka sinua ei kiinnosta???? En itsekään avaa ketjuja esim. kestovaippailuista, ruokien E-koodeista jne koska ne ei minua vähempää vois kiinnostaa!

Ensimmäinen kommenttini oli kärjistetty. Älkää ottako liian vakavasti. En kai tosissaan olisi välikausivaate-keskustelijoita bannaamassa.hHah.
Ihmettelen vaan että sama asia kysytään päivittäin monta kertaa.
Miksette etsi vanhoja ketjuja ja lue ohjeita siitä, miten lapsi puetaan.
Vauvalehdissä(sekä kaksplus ja vauva) löytyy myös usein artikkeleita siitiä
miten lapsi puetaan syksyllä/talvella jne. Kerrospukeutuminen!

Anteeksi, en vain ymmärrä äitien uusavuttomuutta, ettei osaa pukea omaa lastaan, vaan pitää kysyä neuvoa palstalta.

Alkuperäinen kirjoittaja löysää pipoa;26088552:
Siis OIKEESTI, jätä lukematta jos ei kiinnosta - kukaan ei pakota.

Maailmassa on paljon pahempiakin asioita kuin ne ihmiset, jotka kyselevät toisten mielipiteitä asioista jotka eivät ehkä ole elämän ja kuoleman asioita :D

peesaan tätä! MIkään pakko ei oo lukea. Ja koko nettiselaimen voi sulkea jos alkaa oikein vituttaa. MÄ en ymmärrä ihmisiä jotka täällä paasaa jostain alotuksista kun en ärsyttää eikä kukaan oo heitä pakottanu niitä lukemaan tai ylipäätään ees hengaamaan täällä palstalla.

Yhteistyössä