G : Väsyttääkö ja mikä RV ?

Juu,kuolemanväsynyt edelleen ja viikkoja nyt 9+1 |O
Ootteko te muut tämän väsymyksen vuoksi todella kärttyisiä?
Mua pistää vihaksi,kun miehen kanssa nukutaan suunnilleen sama määrä unta ja kun kotio tulee,valittaa väsymystä ja nukahtaa sohvalle jos pitkäkseen vetää. Mites mä,olen sentäs raskaana,enkä päikkäreitä pysty nukkumaan kun esikoinen ei nuku :kieh:
 
Loppua kohti väsymys taas lisääntynyt...
Nukkua voisi kellon ympäri....
Rv 36+5

updown kyllä se väsymys onneksi hetken päästä helpottaa. Itse olin viikolle 12 tajuttoman väsy. Itkua väänsin kun piti töiden jälkeen ruokaa laittaa. Esikoinen sai katsoa valtavat määrät piirrettyjä isän ollessa työmatkoilla... Kamalaa aikaa :x
 
Väsyttää.....esikoisesta olin ihan samanlainen kuin nyt tästä toisestakin, herään aamuyöllä mukamas pirteenä eikä uni millään, vaikka nukuttu tuntimäärä ei millään voi taata virkeää olotilaa :kieh: eikä väsymys kaikilla helpotu raskauden edetessä, mulla ainakin on pysyny samanmoisena koko ajan, välillä pahentunutkin.

Nyt viikkoja tasan 18
 
VÄSYTTÄÄ! Oon rv 40+6 ja kun laskettu aika oli viime perjantaina, eikä mitään vielä tapahtunu, niin kyllä väsyttää! öisin joko supistaa niin että ei saa nukuttua tai sit ei muuten vaan saa nukuttua, ja kauniita päiviä ei haluais pilata nukkumalla!
 

Yhteistyössä