G: Vältätkö palstailua...

• Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
HMM
...aika tylyä kuultavaa tuollainen varmasti joita tääl arvostellaan...

oisko reilua sitten ehkä kertoa miksi??! sitä ei välttis itse tiedosta miten sitä kirjottelee (?)

mutta itse en välttele ketään. mutta vaistoaa tietenkin näitten keskinäiset jutut jotka ennenkin täällä olleet... =) toivoo ettei se pistä ketään muita ulkopuolisiksi. jos juttu luistaa nii muutki porukkaan mukkaan :D

harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 18:33 hattivatti lehmilaitumella kirjoitti:
sehän on sun oma häpees, jos et osaa ohittaa sit heitän kirjoituksiaan sen kummemmin lukematta, silloin on todella paras painaa tota punaista rastia tuolla yläkulmassa ja sammuta varulta vaikka koko kone
Sulla näyttää olevan ongelma tietyn napin kanssa :LOL: :LOL: :LOL:

En todellakaan ala välttelemään palstaa jos tänne tulee joku tietty nikki. Mä palstailen omien aikataulujen mukaan enkä tanssi muiden pillin tahdissa. Se on sitä kuuluisaa omaa elämää.... :whistle: :xmas: <br><br>

En vältä, mutta on mulla nyt vähän jotain mielipiteitä joistain nikeistä ja yleensä en vaan vastaa heidän aloituksiinsa. Paitsi jos kysyvät jotain "oikeeta". Meinasin laittaa että kinaamaan en ryhdy, mutta olen tainnut syyllistyä siihenkin. :D

vinttis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 19:58 juuei kirjoitti:
En vältä, mutta on mulla nyt vähän jotain mielipiteitä joistain nikeistä ja yleensä en vaan vastaa heidän aloituksiinsa. Paitsi jos kysyvät jotain "oikeeta". Meinasin laittaa että kinaamaan en ryhdy, mutta olen tainnut syyllistyä siihenkin. :D
tuli kun mun suusta, paitsi en kai kinaa koskaan :saint: ilmaisen mielipiteeni ja that's it...

Yhteistyössä