K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
marimekon unikkoon olen jo aika kyllästynyt!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:marimekon unikkoon olen jo aika kyllästynyt!
Peesi. Muutama vuosi sitten kun se oli todella huudossa kaikilla oli jotain unikkoa päällä, ja etenkin jotkut unikko-takit (se ruskea, yök) näytti ihan joltain kotiäiti-lehmä-kuosilta.
Alkuperäinen kirjoittaja jossu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:marimekon unikkoon olen jo aika kyllästynyt!
Peesi. Muutama vuosi sitten kun se oli todella huudossa kaikilla oli jotain unikkoa päällä, ja etenkin jotkut unikko-takit (se ruskea, yök) näytti ihan joltain kotiäiti-lehmä-kuosilta.
hmm.. mitähän tarkoittaa marimekko ym? marimekko = unikko? marimekolla on aika paljon muitakin kuoseja kuin unikko.
naapurini kertoi reilu viisi vuotta sitten, "unikkojen kulta-aikana", haluavansa itselleen sellaiset marimekon verhot kuin oli siskollaankin nähnyt. minä siihen, että jahaa, siellähän on paljon kivoja kuoseja ja on yleensä hyvää laatuakin ne kankaat. mitä kuosia olit ajatellut niihin verhoihin, kysyin minä. "no sitä marimekkoa" naapurini totesi. tarkoitti unikkokangasta. voi että oli naurussa pidättelemistä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jossu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:marimekon unikkoon olen jo aika kyllästynyt!
hmm.. mitähän tarkoittaa marimekko ym? marimekko = unikko? marimekolla on aika paljon muitakin kuoseja kuin unikko.
naapurini kertoi reilu viisi vuotta sitten, "unikkojen kulta-aikana", haluavansa itselleen sellaiset marimekon verhot kuin oli siskollaankin nähnyt. minä siihen, että jahaa, siellähän on paljon kivoja kuoseja ja on yleensä hyvää laatuakin ne kankaat. mitä kuosia olit ajatellut niihin verhoihin, kysyin minä. "no sitä marimekkoa" naapurini totesi. tarkoitti unikkokangasta. voi että oli naurussa pidättelemistä!![]()
Minä tykkään monestakin Marimekko-kankaasta, perinteisistäkin. Mutta tuo unikko on ihan loppuunkäytetty kuvio.
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:inhoan kaikkea marimekkoa
suosikki on polka dot