G: Vaatekuosi jota inhoat/rakastat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pallot, skottiruutu ja paksuhkot raidat toimivat aina. Pelkkä musta ja tummanpunainen ovat myös suosikkeja. Inhokki ehkäpä nyt niin muodissa oleva kukkakuosi. Ei sovi mulle sitten yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
marimekon unikkoon olen jo aika kyllästynyt!

Peesi. Muutama vuosi sitten kun se oli todella huudossa kaikilla oli jotain unikkoa päällä, ja etenkin jotkut unikko-takit (se ruskea, yök) näytti ihan joltain kotiäiti-lehmä-kuosilta.

hmm.. mitähän tarkoittaa marimekko ym? marimekko = unikko? marimekolla on aika paljon muitakin kuoseja kuin unikko.

naapurini kertoi reilu viisi vuotta sitten, "unikkojen kulta-aikana", haluavansa itselleen sellaiset marimekon verhot kuin oli siskollaankin nähnyt. minä siihen, että jahaa, siellähän on paljon kivoja kuoseja ja on yleensä hyvää laatuakin ne kankaat. mitä kuosia olit ajatellut niihin verhoihin, kysyin minä. "no sitä marimekkoa" naapurini totesi. tarkoitti unikkokangasta. voi että oli naurussa pidättelemistä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja jossu:

Peesi. Muutama vuosi sitten kun se oli todella huudossa kaikilla oli jotain unikkoa päällä, ja etenkin jotkut unikko-takit (se ruskea, yök) näytti ihan joltain kotiäiti-lehmä-kuosilta.

hmm.. mitähän tarkoittaa marimekko ym? marimekko = unikko? marimekolla on aika paljon muitakin kuoseja kuin unikko.

naapurini kertoi reilu viisi vuotta sitten, "unikkojen kulta-aikana", haluavansa itselleen sellaiset marimekon verhot kuin oli siskollaankin nähnyt. minä siihen, että jahaa, siellähän on paljon kivoja kuoseja ja on yleensä hyvää laatuakin ne kankaat. mitä kuosia olit ajatellut niihin verhoihin, kysyin minä. "no sitä marimekkoa" naapurini totesi. tarkoitti unikkokangasta. voi että oli naurussa pidättelemistä! :D

Minä tykkään monestakin Marimekko-kankaasta, perinteisistäkin. Mutta tuo unikko on ihan loppuunkäytetty kuvio.

Alkuperäinen kirjoittaja jossu:

Minä tykkään monestakin Marimekko-kankaasta, perinteisistäkin. Mutta tuo unikko on ihan loppuunkäytetty kuvio.

minäkin tykkään todella monista marimekon kuoseista, unikkoa tosin en itselleni tai kotiimme ottaisi.

INHOKKI: liika psykedelia&kirjavuus, pääkallot lastenvaatteissa, unikko, 80-luvun graafiset kulmiot ja suherrukset (you know?),
SUOSIKKI: Minimalistinen retro (pelkistettyjä printtejä vain kahdella värillä), polka dot, ornamenttikuviot, Cath Kidston-tyyliset kukkakuviot, kauniit, omalaatuiset ja graafiset printit!

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
inhoan kaikkea marimekkoa
suosikki on polka dot

Minä myös inhoan Marimekkoa, mutta osa hillityistä kankaista menettelee. Myös kaikki retrokuosit, niin uusretro kuin vanhakin retro, ovat kamalia. Myös maalaisromanttiset kukkakuosit on iahn hirveitä.

Tykkään monenlaisista kuoseista. Sisustuksessa ja pukeutumisessa on tietystiu ihan erilaiset suosikit. Myös lasten- ja aikuisten vaatetuksessa on yleensä eri suosikkikuosit. Trendejä tulee seurattua.

joo varmaan tuo unikko on mun inhokki myös, samoin psykedeeliset kuviot. Neliöt sun muut tylsät jutut on myös yöks.

Suosikkeja vois olla liberty, dolce & gabbanan kukkakuosit, sit monet etnokuviot, monista eri kulttuureista. Mulla ei näitä vaatekaapista tosin löydy, vierastan kuvioihin pukeutumista.

Retrot ovat minun silmääni yleensä rumia, samoin lähes kaikki marimekkokankaat, leopardi- ja tiikerikuosit ovat kauheita, ja erityinen inhokkini on kukonaskel. Kaikki muu on yleensä ottaen ihan ok

Kaikenlaiset ruutukuosit on mun mielestä aika, no, semmosii, et ei mulle.

Tykkään kankaista, joissa on isoja kuvioita, jotain kukkia vaikka. Mieluiten isoa ja selkeää kuviota ja värikästä.

Yhteistyössä