G: Uusperheellisille

• Viestiketjun aloittaja Kyselijä?
  • Ensimmäinen viesti
Kyselijä?
Nykyiset tai entiset uusperheelliset...kadutteko sitä, että perustitte uusperheen ettekä tyytyneet asumaan omien kattojenne alla. Jos kadutte/kaduitte, niin mikä siitä arjesta teki niin mahdottoman.

Asia ei vielä ole ajankohtainen, mutta miesystävän mielestä jossain vaiheessa yhteenmuutto on edessä. Minä taas en välttämättä ole ollenkaan sitä mieltä...silloin tulee se arki vastaan, joka ei varmasti ole ainakaan helpompi kuin sen lasten isän kanssa. Suhde pysyisi tuoreempana kun homma pysyy seurusteluasteella jne. Ei tule riitoja kotitöistä, lasten kasvatuksesta jne.

meidän poppoo
Minä en ainakaan kadu.
Meillä homma sujuu. Ei ole mitään riitoja kotitöistä tai lapsistakaan.
Kaikki ovat tasavertaisia.

Kuullostaa varmaan uskomattomalta mutta niin se vain on :)

Kyselijä?
[QUOTE="vieras";24218846]sun asenteen vuoks teillä se ei välttämättä tule onnistumaan[/QUOTE]

mä kanssa vähän ajattelen. Niin paljon lueskellut noita huonoja kokemuksia, etten usko että mun hermo sitä kestäisi. Yhteenmuuttaessa ne toisen "ihanatkin" tavat kun tuppaavat alkaa ärsyttämään jossain vaiheessa :(

En kadu, enkä ymmärrä miksi monikaan katuisi.

Ei ole riitoja kotitöistä tai lasten kasvatuksesta, vaikka uusperheenä ollaan ja elelläänkin. Joskaan eipä mulla ole noiden asioiden tiimoilta ollut ongelmia myöskään edellisissä suhteissa.

Yhteistyössä