G: Uskotko ennustajiin????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shenda81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shenda81

Aktiivinen jäsen
11.01.2008
1 618
0
36
Uskoakko vai ei???

Mulle tää Madam Mamma sanoi ettemme tule koskaan saamaan toista lasta.Ennustaja Elli taasen sanoi että saamme tytön jolukuussa 2009 ja tytön maaliskuussa 2012.

No,ainakaan joulukuuksi meille ei tule lasta.

Eli uskoakko vai ei?????

Uskon mutta en kaikkiin. Veikkaisin että puolet itseään ennustajiksi/näkijöiksi kutsuvat ovat huijareita. Sit pitää ottaa huomioon seki, että ennustus ei ole sitä että jotain tulee tapahtumaan, vaan se on ennemminkin mahdollisuus. Ennustus tehdään sen hetken perusteella, mihin suuntaan just silloin ollaan menossa. Omilla valinnoilla voi vaikuttaa. :) Ja toistenki valinnat voi vaikuttaa.

No sitä minäkin ajattelin ettei se nyt voi noin vaan sanoa ettei koskaan saada lasta enää.Itku ihan pääsi.

Että elämä muuttuu koko ajan.Mutta pelottaa vaan ettei niin enää käy.Ihana lapsi meillä on jo ja olen hyvin kiitollinen hänestä.

Mutta jos meille ei ole tarkoitettu enempää?????

Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
No sitä minäkin ajattelin ettei se nyt voi noin vaan sanoa ettei koskaan saada lasta enää.Itku ihan pääsi.

Että elämä muuttuu koko ajan.Mutta pelottaa vaan ettei niin enää käy.Ihana lapsi meillä on jo ja olen hyvin kiitollinen hänestä.

Kuule, nuo Madame Mammat ja EnnustajaEllit on ihan täyttä humpuukia. Ei todellakaan tartte semmoisten sanomisten takia mieltänsä pahoittaa. Hyvin harvassa on sellaisen selvänäkijät, jotka näkee tarkkoja aikoja. Ja ne jotka näkee, ei todellakaan ole missään vauvapalstoilla ennustelemassa montako lasta tulee ja koska.

Voi olla, että jotkut tietävätkin, mutta itse en sekaantuisi. Tiedä mistä tietonsa saavat. Enkä haluaisi edeltäpäin tietääkään. Ei sitä ole ihmiselle tarkoitettu, että etukäteen kaiken tietäsi. Siinä voi mennä psyyke, kun alkaa noilla asioilla leikkimään.

Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:

Siis tätä just tarkoitin menee mielenrauha. Parempi, kun ei kaikkeen mukaan mene.

uskon ja en usko. TIedän 3-4 hyvää "ennustajaa" joiden sanomat ovat pitäneet paikkaansa. Yksikään heistä ei ole pystynyt sanomaan tarkkoja päivämääriä, tai aikoja.
Tapahtumat ovat käyneet toteen ainakin kolmella ystävälläni.

Yhteistyössä