G: Uskoisitteko? Vai epäilisittekö, että on jopa pettänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos löytäisit miehen kamoista todisteen (päivätty kortti kuoressa ilman postimerkkiä + piirros), että miehesi on ollut tekemisissä exänsä kanssa. Kortin teksti paljastaa, että ex tietää jotain elämästänne, vaikka mies aiemmin on kieltänyt olevansa tämän exän kanssa yhteydessä. Yleensä mies kertoo kaikista ex -kontakteistaan, kuten myös minä. Salailtavaa ei ole ollut.

Samoihin aikoihin, kun tapaaminen on tapahtunut (mies myöntää kahvit), olin viimeisilläni raskaana. Seksissä oli useamman kk:n tauko, koska mies ei kuulemma halunnut raskaana olevaa naista.

Minä uskoin, että viatonta. Eihän mulla ole mitään konkreettisia todisteita muusta.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
kysy vaan suoraa: mitä hommaat exäsi kanssa??!!

Kysyin. Kertoi palauttaneensa tavaroita (yht äkkiä 2,5 vuoden jälkeen). Ei kuulemma muuta. Voihan se olla, että ex keksi tekosyyksi nämä (arvottomat) kamat nähdä miestä. Vaikea sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Samoihin aikoihin, kun tapaaminen on tapahtunut (mies myöntää kahvit), olin viimeisilläni raskaana. Seksissä oli useamman kk:n tauko, koska mies ei kuulemma halunnut raskaana olevaa naista.
.

Myöntää kahvit, mutta tuskinpa jäi pelkkiin kahveihin. Useammin ovat tavanneet, miks ex ois yhelle ainoolle tapaamiskerralle ottanu kortin annettavaks jos erosta jo 2,5v? Miten se ois tienny siihen teijän asioita ennen tapaamista kirjotella jos eivät oo pitäny aiemmin yhteyttä? Harvoinpa toiselle kortteja kirjotellaan samalla kun istutaan ko. henkilön kaa kahvilla.
Järki käteen, sinua kusetetaan.

Todella vaikea sanoa. Luotan oman mieheni sanaan, ja jos hänestä olisi kysymys, niin uskoisin. Koska ei kyllä ole tippaakaan existään kiinnostunut. Mutta sinun miehesi systeemejä ja ajatuksia en tiedä, mutta kyllä ehkä huolestuisin.

Alkuperäinen kirjoittaja koi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
.

Myöntää kahvit, mutta tuskinpa jäi pelkkiin kahveihin. Useammin ovat tavanneet, miks ex ois yhelle ainoolle tapaamiskerralle ottanu kortin annettavaks jos erosta jo 2,5v? Miten se ois tienny siihen teijän asioita ennen tapaamista kirjotella jos eivät oo pitäny aiemmin yhteyttä? Harvoinpa toiselle kortteja kirjotellaan samalla kun istutaan ko. henkilön kaa kahvilla.
Järki käteen, sinua kusetetaan.

Selitys tälle on se, että mies vastasi exän puheluun, jonka aikana hän kertoi kortissa mainitut asiat. Se on ihan mahdollista. Voihan joku toivottaa exälleen kortin kera hyviä jatkoja, aihekin oli uskottava. Vaisto kertoo, että joku koira asiaan on haudattuna ts. en tiedä kaikkea. Mutta, koska todisteita ei ole, uskon miestä. Mutgta jos kärähtää vielä kerran exän näkemisestä ilman kertomista minulle, me lähdetään muksun kanssa kävelemään ihan saman tien.

Nämä on aina niin ikäviä asioita.
Sano miehellesi, että kertoo totuuden, koska joka tapauksessa häntä epäilet jossain määrin.
Sano myös, että jos et saa tietää totuutta, niin suhdetta rupee varjostamaan se epäilys mahdollisesta pettämisestä.
Ja se jos mikä nakertaa suhdetta pikkuhiljaa. Jos mies kertoisi nyt pettäneensä, saisitte ehkä kenties mahdollisesti asiat selvitettyä ja pääsette saman tien rakentamaan uudestaan luottamusta - joka luonnollisesti vie aikaa sekin.
Jos mies ei missään tapauksessa myönnä mitään aviorikosta tehneensä ja sinä silti sitä epäilet etkä pääse ajatuksistasi eroon niin suosittelen keräämään kimpsusi ja ottamaan pienen pesäeron ja rauhassa miettiä mitä haluat. Haluatko jatkaa yhteistä elämäänne jne.

Ikävä esimerkki:
Mies kertoi työkaverinsa pettäneen avopuolisoaan (heillä yksi lapsi).
Mies salaili tätä asiaa about 6kk (siis että hänen työkaverinsa petti naistansa).
Arvatkaa vain kuvittelinko sen paljastuksen jälkeen myös oman mieheni tehneen samanlaisen tempun?
No tämä työkaveri oli sitten kuulemma ensin jutellut jonkun naisen kanssa, sen jälkeen mennyt kahville ja eräänä kertana mennyt naisen luokse harrastamaan seksiäkin.
Työkaverin avovaimo luulee, että miehensä on käynyt vain kahvilla tämän toisen naisen kanssa.

Pettäminen on uskomattoman helppoa.
Toivottavasti saat asioihin selkeyden, eikä sinun tarvitse miettiä tätä asiaa pitkään!
Toivottavasti miehelläsi on selkärankaa myöntää, jos jotain myönnettävää on :)

Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Nämä on aina niin ikäviä asioita.
Sano miehellesi, että kertoo totuuden, koska joka tapauksessa häntä epäilet jossain määrin.
Sano myös, että jos et saa tietää totuutta, niin suhdetta rupee varjostamaan se epäilys mahdollisesta pettämisestä.
Ja se jos mikä nakertaa suhdetta pikkuhiljaa. Jos mies kertoisi nyt pettäneensä, saisitte ehkä kenties mahdollisesti asiat selvitettyä ja pääsette saman tien rakentamaan uudestaan luottamusta - joka luonnollisesti vie aikaa sekin.
Jos mies ei missään tapauksessa myönnä mitään aviorikosta tehneensä ja sinä silti sitä epäilet etkä pääse ajatuksistasi eroon niin suosittelen keräämään kimpsusi ja ottamaan pienen pesäeron ja rauhassa miettiä mitä haluat. Haluatko jatkaa yhteistä elämäänne jne.

Ikävä esimerkki:
Mies kertoi työkaverinsa pettäneen avopuolisoaan (heillä yksi lapsi).
Mies salaili tätä asiaa about 6kk (siis että hänen työkaverinsa petti naistansa).
Arvatkaa vain kuvittelinko sen paljastuksen jälkeen myös oman mieheni tehneen samanlaisen tempun?
No tämä työkaveri oli sitten kuulemma ensin jutellut jonkun naisen kanssa, sen jälkeen mennyt kahville ja eräänä kertana mennyt naisen luokse harrastamaan seksiäkin.
Työkaverin avovaimo luulee, että miehensä on käynyt vain kahvilla tämän toisen naisen kanssa.

Pettäminen on uskomattoman helppoa.
Toivottavasti saat asioihin selkeyden, eikä sinun tarvitse miettiä tätä asiaa pitkään!
Toivottavasti miehelläsi on selkärankaa myöntää, jos jotain myönnettävää on :)

Kyllä minä pääsin eroon aika nopeastikin siitä jäytävästä epätietoisuudesta. Luulen, että huomaisin, mikäli mies on pettänyt. Hänellä kun on tapana kärsiä tunnontuskia... Mutta epäilen, että pettäminen on käynyt hällä mielessä. Muuten hän olisi lähettänyt väitetyt tavarat postitse sille naiselle. Jos mies haluaisi ottaa minun sijaani sen naisen (sillä perusteella mitä hänestä olen kuullut) niin ihan vapaasti vaan. Sitten on miehen arvomaailma niin keturallaan, että en hänenlaistaan ihmistä elämääni halua.

Kyllä tuo kertoo jo miehestäsi jotain että ei halua raskaana olevaa naista! Todella itsekästä. En ihmettelisi jos olisi samalla itsekkyydellä käynyt tyydyttämässä tarpeitaan. Sinuna epäilisin ja vahvasti!

Alkuperäinen kirjoittaja Sini:
Kyllä tuo kertoo jo miehestäsi jotain että ei halua raskaana olevaa naista! Todella itsekästä. En ihmettelisi jos olisi samalla itsekkyydellä käynyt tyydyttämässä tarpeitaan. Sinuna epäilisin ja vahvasti!

Niin minun mieheni onkin hyvin itsekäs ihminen tietyissä asioissa. Jos lasta ei olisi, olisin pistänyt tuollaisen järjestykseen (tai pihalle) mennen tullen jo moneen kertaan. Mutta miehessäni on myös erittäin hyviä puolia, ja äitiys kasvattaa kummasti pinnaa. Mutta kuten sanoin, seuraavasta salaisesta yhteydenpidosta kärähdettäessä minä ja lapsi lähdetään pois.

Mitä se nyt sit kertoo?
Monikin mies pelkää vahingoittavansa vauvaa jollain tavalla sekstatessa. Ei meilläkään paljoa seksiä harrastettu raskauden loppukuukausina. Ja alkuvaiheessakin se oli kovin laimeeta ja varovaista. En silti epäile miehen pettäneen, enkä pidä itsekkäänäkään. Ainoastaan hiukan ylihuolehtivana esikoistaan odottavana miehenä.

Mitä tulee aapeen kysymykseen, niin saattahan siinä olla miehellä käynyt mielessä monenlaisia ajatuksia. Se raskausaika voi olla henkisesti "vaikea" miehellekin. Yleensäkin elämänmuutokset saa ihmisen tekemään jonkinlaisen inventaarion elämästään ja jos siihen osuu sopivasti exän yhteydenotto, niin voihan se olla hiukan ajatuksia sekoittanut.
Mut ei se silti sitä tarkoita, että olis pettänyt. Ehkei ole saanu puhuttua asiasta sulle. On kenties kokenut sinun olevan raskaushormoneissasi hiukan yliherkkä. Ja omatkin ajatukset ovat olleet sekaisin.
Selityksiä voi olla monia ja jos itse sinä kai parhaiten tiedät, voitko luottaa mieheesi?

Olen samaa mieltä...
Ylipäätään mun mies ei oo niin paljoo kiinnostunu exästään että pitäisi mitään yhteyttä ja toisekseen se ei olis säilytelly exänsä kamoja vuos kaupalla. :o

Yhteistyössä