G: Unelmapäiväsi miehen kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Munamankeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Munamankeli

Vieras
Eli kerro millaisen päivän tahdot miehesi kanssa tai mikä olisi unelmiesi päivä.
(ei kiinni rahasta)

Aamulla mies olisi lähtenyt kauppaan lapsen kanssa ostamaan kukkia ja ehkä jonkun kauniin kaulakorun. Vienyt samalla lapsen hoitoon.
Sen jälkeen kun tulee takaisin tuo minulle sänkyyn aamiaista ja ne lahjat. Sen jälkeen voisimme lähteä vaikka elokuviin ja illalla mies sitoisi silmät ja veisi minut johonkin todella upeaan ravintolaan syömään ja minun kohdallani olisi todella ihanaa jos sieötä tulisi se "tuletko" sanalla alkava lause mielellään polvillaan :)

Oon ahne mutta näin se menisi :D :saint:

Meidän unelma päivä ois sellanen, ett ois aikaa olla ja tehdä mitä huvittaa. Aurinkopaistais. Todennäköisesti matkustettas suomenlinnaan piknikille ja kulutettaisiin koko päivä tekemällä vaan sitä, mikä just sillon sattuu huvittamaan. :D

ukko kotona lasten kanssa ja minä jossain ihan muualla. :kieh:

no joo..ei olla ikinä vietetty aikaa ilman lapsia (aina ukko juo ja haluu jonnekin) etten edes haluu enää aikaa sen kaa "kahestaan".

Mä unelmoin pusuttelusta Thaimaan rannalla, ois ehkä hienoo, jos mies taluttais hevosta ilta-auringossa hiekkarannalla ja istusin sen hevosen selässä silleen naisten tyylillä.. Oltais vaan, ei kiirettä, ei stressiä, ei TÖITÄ..

(mikä parasta, lusittavana tuohon on kuukaus!!!)

Jaa, no mulle riittäisi yksi päivä jolloin poika on hoidossa, ukko veisi syömään johonkin ihanaan paikkaan ja olisi jotenkin nähnyt vaivaa minun vuokseni, tekisi oloni edes kerran spesiaaliksi..

Uusimmat

Yhteistyössä