G:Ulkoiletteko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielenkiinnosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
täällä - 27
emme ulkoile koska lapsi vatsataudissa
muussa tapauksessa olisimme varmaan koiraa käyttäneet sellaisella 30 min lenkillä mettässä ja sitten äkkiä kotiin kaakaolle :D

Mä tässä juuri kuumeisesti mietin, että mitä tehdään. Meillä jäi eilenkin muista syistä ulkoilu vähälle, joten kiva olisi päästä edes hetkeksi ulos. 3-vuotias olisi kyllä säällä kuin säällä pihalla, mutta 1-vuotias ei oikein viihdy. Tuskin tällä pakkasella viihtyy ainakaan yhtään paremmin. Täytyisi tuo pienempi tänään saada nukkumaan päikkärit sisällä, koska yleensä nukkuu aina ulkona, että siinäkin miettimistä...

meillä vauva 6kk,ja nyt pakkasta 23 astetta.. ei mennä tänään vaunuilemaan,osa syy on se että pelkään että saan rintatulehduksen vaikka kuinka pakkaisin tissit kunnolla :D 15 asteen pakkasilla käydään kyllä pikaisesti ulkoilemassa,jotta saadaan raikasta happea..

Jos on yksittäinen kylmä päivä, niin en yleensä näe mitään pakkoa mennä kovalla pakkasella ulos. Yksi päivä ei tätä maailmaa muuta ja muutakin aktiviteettia voi tehdä. Esim eilen (20 astetta ja enemmän) olimme uimassa ja ulkona piipahdettiin vain matkoilla kaverille, autolle, jne. Jos on pitkä kylmä rupeama, niin sitten varmasti tulee tehtyä lyhyempiä happihyppelyitä pakkasesta huolimatta.

Ei se pakkanen vaan kokonaistilanne tuulen kanssa. Olen mennyt pidemmälle ulkoiluretkelle -17 asteessa muksun kanssa kun oli muuten kiva keli, eli siinä alkaa olla mukavuusraja omalta osalta. Mulla on nyt paremmat vaatteet kun lapsella, joten pikkaisen täytyy miettiä että lapsi myös pärjää (lapsille en ole niin lämpimiä vaatteita oikein kaupassa nähnyt). Jouluaattona (-22astetta) käveltiin koko perheellä hautuumaita läpi.

Yhteistyössä