G: Tyttö-/poikaolo ja kumpi tuli?

Monethan puhuu, et on ihan tyttöolo tai poikaolo, siis masuvauvasta. Mä oon ihan varma, et Pallopää on tyttö (syön karvalakkini, jos on poika). Rakenneultra vasta 30.1. ja pahoin pelkään, että meijän ultraräti ei rupee veikkailemaan kumpaakaan. Ois kiva tietää, monellako tällanen olo on pitäny paikkansa? Et voiko äidinvaistolla sen ehkä tuntea? :whistle: ;)
 
ekasta oli sellainen olo että poika tulee koska toivoimme poikaa niin paljon. Valitettavasti raskaus jouduttiin keskeyttää ja poika tuli ja menehtyi heti :'( Seuraavaa ruettiin odottaa melko heti ja olo oli että tyttö tulee. Ja tyttö tuli :heart: nyt on sellainen olo että tyttö tulee taas, rakenneultra 4.2 ja silloin toivottavasti saa tietää kumpi tulee :)
 
Esikoisesta oltiin synnytykseen asti ihan varmoja et olis poika(ultraaja ei suostunut kertomaan),mutta kuinka ollakkaan pieni prinsessa tuli.Nyt ei ole ollut minkäänlaista fiilistä ja ultran mukaan ois poika tulossa...mutta sen näkee sit keväällä... ;)
 
mun vaistot on ainaki tosi huonot, ekasta ajattelin et on tyttö, poika tuli (jo np-ultrassa veikattiin pojaksi samoin ku aina muissaki ultrissa).

nyt TAAS tyttöolo, jopa niin vahva et vaikka sanottiin rakenneuä:ssa et olis poika tulossa niin vieläki mulla ihan tyttöolo. esikoisesta tyttöolo meni pois heti ku kuuli et poika tulee.
 
Ekasta tyttöolo...tuli poika, kakkosesta poikaolo, tuli poika
Kolmosesta poikaolo, ultrassakin sanottiin pojaksi, tuli poika. Nyt nelosesta poikaolo, ultrassa sanottiin mahdollisesti tytöksi (99%), kohta tiedetään sitten =)

Jahvetti 38+3
 
Ekasta mulla oli kaikki mahdolliset "tyttöoireet", mutta itellä sellainen olo, et poika tulee ja poikahan sieltä tuli. Toinen raskaus on vasta alussa (10.viikko) ja ei nyt vielä varsinaisesti tyttö-/poikaoloa, mutta kovin erilaiselta vielä tuntuu... välillä käy mielessä, et olisko nyt sit tyttö tulossa, mut tiiä näitä.
 
esikoisesta oli tyttö olo --> poika tuli, nyt odottelen toista ja alusta asti oli vielä kovempi tyttö olo ku mitä esikoista odottaessa, mutta ultrassa näkyny TOSI selvästi pojan piirteitä, mut sehän selviää lopullisesti sitte siellä synnärillä :D

piipero86 & piipertäjä 34+3
 
esikko oli alusta asti varma poika, nimi oli valmiina pojalle, tytölle ei mitän, ja poika tuli!! nyt on tyttö fiilis, mutta en uskalla (tietenkään) luottaa tähän fiilikseen, kun selkeesti toivon tyttöä, mutta kunhan vaan on terve ja kaikki menee hyvin, elokuussa viimestän selviää(jos ultrassa ei kerro) !!!
 
Mulla oli ekasta alusta asti poikaolo, monet veikkasi tyttöä. Mä yritin itselleni aina muistuttaa että vauvahan voi ihan yhtä hyvin olla tyttö, mutta se ei tuntunut yhtään siltä. Kaikki vauvanvaatteet mitä ostin, oli vaaleansinisiä tai valkoisia:)

Sitten kun oli jo iso maha, niin monet alkoi ennustella poikaa, kun oli selkeä poikamaha:)

Poika tuli.

Nyt tokasta on hieman tyttöolo, mutta ei niin vahvasti. Katsotaan muuttuuko tämä olo johonkin suuntaan:)
 
mulle toitotettiin koko raskaus ajan et selkee tyttö maha ja selkeesti tyttö tulee kun sun tekee mieli tota ja kaikki oireet viittas kuulemma ihan selkeesti siihen et tyttö tulee,sain jopa lahjaksi v.punasia vauvan pussilakanoita ennen vauvan syntymää ja tietenki mä uskoin ku kaikki ketkä arvauksia heitti oli mua kokeneempia kun esikoista vasta odoteltiin..poika tuli ja kaikki oli ihan ihmeissään.

nyt odotellaan kaksosia rv20..yksi kaveri on uskaltautunut arvuuttelemaan muut ovat sanoneet että nyt en kyllä veikkaa mitään :)
itsellä on ollut tähän asti tunne että tulis tyttö-poika pari ja nyt viime aikoina olen kallistunut hiukan siihen suuntaan että tulisko sieltä sittenkin 2poikaa..jostain syystä tyttö-tyttö pari ei ole edes käynyt mielessä vaikka vähän ehkä toivonkin että saisin edes yhden pikku tyttelinkin meidän joukkoon.. :D
tänään rakenne ultra,jos siellä kerrotaan tulen kertomaan uutiset..

mami+tiku&taku
 
Ihanasti tullu vastauksia! Mä oon tosiaan ihan takuuvarma, et on tyttö ja kaikkia "tyttöoireet" löytyy myös, jopa syke. Katotaan nyt, josko se ultraaja ens viikolla antas jotain osviittaa. Kesäkuussahan se muuten selviää. Jos on poika, ni sääliks käy vekaraa, ku on monta kuukautta ollu "flicka lilla" aina ku oon pikkuselle höpötelly. ;)

Teijän vastauksista päätellen se on aika fifty-sixty toi kumpi olo ja kumpi tuli. Piti ihan laskea ja jo syntyneistä oli 10 oikein luultu ja 7 väärin. :)
 
joo eli kävin siellä rakenneultrassa ja tunne osui ihan oikeaan.(osittain)
eli siis alempana oleva rauhallisempi kaveri osottautui 99.9% herra A:ksi,näytti ultraaja vielä kuvankin että tässä on nyt sitten perhekalleudet =) tällä tyypillä oli sykkeet viimeksi neuvolassa 140 vaikka liikuskelikin samalla kun sitä kuunneltiin.
vilkkaampi kaveri eli B vauva ei suostunut oikeen kuvattavaksi ja potkikin hurjasti eikä antanut meidän nähdä sukupuolta edes vilaukselta vaikka sitä lääkäri oikeen metsästi :heart:
tämän sukupuoli jäi siis mysteeriksi,sykkeet viimeksi neuvolassa 150 vaikka taisikin olla ihan lepotilassa sillä hetkellä(ihme kyllä)
:D
vähän on tyttö olo tuosta (tai sit vaan toivon)..saa nähdä!
 
esikoisesta olin vahvasti sitä mieltä että poika. kaikki muut sanoivat tytöksi.
POIKA Syntyi :heart:
toisesta oli tyttö että poikaolo POIKA syntyi :heart:
nyt tästä kolmosesta oli tyttö olo vaikka itselleni jotenkin yritin syöttää tietoa ettei meille tyttöjä tule koskaan.. TYTTÖ tulossa 99% varmuudella :heart:

eli vaan ekasta ollut VAHVA OLO sukupuolesta ja tästä tulokkaasta kanssa jonkinlainen aavistus lähinnä eroja odotuksessa ollut poikiin.
 
Ekasta oltiin miehen kans ihan varmoja et tyttø tulee. Kun lääkäri sit rakenne ultrassa sanoi, että poika tulossa sanoin, että ei oo kun tyttø. Lääkäri oli kuitenkin varma asiastaan ja niinhän se oli. Nyt odotan kaksosia ja mies sanoi et tyttø ja poika ja minä olin varma et molemmat ois poikia. Molemmat veikattiin taas vääri, silä molemmat on todettu jo useassakin ultrassa tytøiksi.
 
Mulla oli tyttöolo koko ajan. Neuvolan täti veikkasi tyttöä ihan vain kokemuksensa ja fiiliksen perusteella, ehkä vähän sykkeistäkin. Äiti veikkasi tyttöä ja anoppi oli nähnyt unta meidän tytöstä. Mieskin oli loppuraskaudesta sitä mieltä, että tyttö tulee. Nimi oli valmiina molemmille, mutta jotenkin aina helpommin kutsuttiin masussa olijaa tytön nimellä, eikä yhdistelmällä. 23.2.08 meille sitten syntyi pieni tyttö. Synnytyssalissa kätilö kysyi tiedetäänkö, kumpi tulee, jotta voi ottaa oikean värisen rannekkeen. Sanottiin, että veikataan tyttöä ja otti vaaleanpunasen... Ultrassa ei näkynyt koskaan sukupuolta 100-varmasti, kun masukas oli siveellinen... Kiveksiä/pippeliä ei näkynyt, mutta ei sen paremmin häpyhuulia tms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ekasta tyttöolo...tuli poika, kakkosesta poikaolo, tuli poika
Kolmosesta poikaolo, ultrassakin sanottiin pojaksi, tuli poika. Nyt nelosesta poikaolo, ultrassa sanottiin mahdollisesti tytöksi (99%), kohta tiedetään sitten =)

Jahvetti 38+3

*muoks muoks*

Tyttö meille neloseksi syntyi 9.2. =)
 
Mä luulin esikoisesta vielä ennen viimeistä ponnistusta, että tyttö tulee - vaikkei mitään "tyttöoireita" raskausaikana ollutkaan, mutta pikkuinen ukko putkahti ulos. Nyt on kyllä ollu ne ns. tyttöoireet, mutta jotenkin tuntuu, että poikaa odottelisin...jää nähtäväksi.

Maamuska 27+6
 
esikoisesta todellinen poika olo, nimiäkin mietittiin vain pojalle ja poika tuli! Nyt en osaa sanoa kumpi "olo" mulla on. Alussa oli ihan tyttö olo, mutta se vähän niinku lopahti kun rakenneultrassa täti sanoi että poika tulee. Nyt on ollu kyllä sellanen poika olokin mutta ei niin vahva kuin esikoisesta..kumpi vaan niin ihanaa ku tulee pikkukakkonen..=)

emmu83 rv 27+5 =)
 

Yhteistyössä