G: typärät jutut jotka naurattavat vain sinua? :D

Sanna
Kummelin korituoli- sketsi...
Ja sitten semmonen sketsi ku naapuri tuli valittamaan, että teidän paisti pitää uunissa ääntä, tir,tir,tir...
Niin ja sit ne naapurit oli haravoimassa ja tää valittaja-naapuri tuli sanomaan, et pitäs laittaa sellaset KUMINUPUKAT :)D) haravan piikkeihin...
:D :D :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
"Suomalainen, ruotsalainen ja puolalainen kilpaili siitä kuka leipoo isoimman leivän. Puolalainen leipo niiiiiin ison leivän et se voitti." :LOL:
Voihan etupylly! Tää ei vaan aukee mulle ja nyt se jäi sitten vaivaamaan. Vähänkö oon tyhymä?!?
 
I-Ines
Pariskunta tehtaili lapsia, parhaimmillaan samassa vuodessa syntyi kaksi. Vaimon terveys alkoi rakoilla.

"Tämä ei vetele, tässä teille, Joosen tarttee nyt käyttää näitä, niin ei tule lapsia enää" sanoi lääkäri ja ojensi miehelle valtaisan kondomipaketin.

Meni puoli vuotta, ja pariskunta tuli raitilla lääkäriä vastaan. Emännän vatsa pökötti pitkällä edessä.

"No voi hyvä tavaton, te ette sitten käyttäneetkään niitä, mitä teille annoin" tuohtunut lääkäri puhisi.

"No, niist ei oo ollu mittään muuta appuu, ku että Jooselta tullee nykyseltään p.askat puolen kilon pussiloissa" vastasi väsähtänyt vaimo...
 
tää on nii tyhmä mut yövuorossa naurattaa.
meillä on sellanen vanhempi työntekijä ja sit se valitti siellä kovaan ääneen että mä vaan viime yön kierein ja kierein, sit mä tääs kääntysin ja kierein koko yön sängyssä. sit me ruvettiin mun toisen työkaverin kans kiusattiin vähä sitä ja hirnuttiin että sä vaan pierit ja pierit koko yön. tää vastaa että joo joo. ja asiakkaat kattoo... ja me käkätettiin vedet silmissä. joo tiedän, sairasta! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Tää vitsi jaksaa hirnuttaa mua aina:

Mikä on kirkasta ja haisee pahalle?

-Kirkan paska.
:LOL:

Asiasta kolmanteen... sulla on aikas iso masu profiilissa, vaikka viikkoja ei ole tuon enempää.
Joo mä oon tämmönen lyhytselkäinen tapaus, jolla maha puskee pihalle tosi varhaisessa vaiheessa. Pitäskin päivittää toi profiilikuva, viikkoja nyt 19 ja kasvua on taas tapahtunu... B)
 

Yhteistyössä