G: Työmatkasi kesto?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Miehellä reilu tunti autolla ja junalla. Mutta sen ei tartte käydä töissä kuin n.3 päivää viikossa.

Mulla autolla 4,5 minuuttia, hevosella 30-40 minuuttia.

Todellakin on sen arvoista.
 
Riippuu päivästä. Jos lähden toimistolle, yhdensuuntaiseen matkaan menee keskimäärin 45 minuuttia. Teen kuitenkin 2-3 päivää viikosta töitä kotona, jolloin matkaan menee aikaa sen verran kuin mulla kestää siirtyä makuuhuoneesta keittiöön tai olkkariin (kesällä olen ajatellut tehdä töitä pihalla, silloin matkaan mennee muutama minuutti).

En tiedä, onko asumismuotoni sen arvoinen. Tai siis en ole osannut ajatella asiaa tuolta kannalta. Mä asun täällä, missä asun, ihan muista syistä. Toisaalta vaikka asuisin samassa kaupungissa, jossa työpaikkani on, mun työmatkaani menevä aika ei välttämättä juurikaan lyhenisi.
 
Mulla menee n. 10 minuuttia pyörällä. Ehdottomasti ok-taloasuminen keskustan välittömässä läheisyydessä on tämän arvoista! Tätä arkipäivän mukavuutta, että kaikki on lähellä töistä ja kouluista alkaen ei voi mitata millään rahalla. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
En tiedä, onko asumismuotoni sen arvoinen. Tai siis en ole osannut ajatella asiaa tuolta kannalta. Mä asun täällä, missä asun, ihan muista syistä. Toisaalta vaikka asuisin samassa kaupungissa, jossa työpaikkani on, mun työmatkaani menevä aika ei välttämättä juurikaan lyhenisi.
Samoin voisin sanoa. Työmatkaani kuluu ~20 min riippuen kelistä.
 
Miehellä se, mitä nyt menee kun kävelee makkarista työpisteeseensä kotona. Mulla taasen kelistä riippuen autolla 15-20 minsaa. Ja kyllä tykkään asua täällä ja näin. Tosin omaa taloa katsellaan, mutta muutoin ok.
 

Yhteistyössä